The story about Elin

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Elin - 1 april 2010 21:52

Jäkla låt att sätta sig på hjärnan. Jag har sjungit på Lady GaGa-s Paparazzi i typ 3 dagar.


Idag åt jag godis för första gången sedan nyår. Det var väldans gott, men inte så gott som jag trodde. Det är rätt skönt att ha blivit av med mitt sockerberoende =)


Imorgon blir det vedstapling till halv 3. Sedan ska jag iväg på konsert =)

Av Elin - 1 april 2010 14:10

Sisådärja. det tog ett tag men nu är den nya headern klar. Vad tycks? Jag vet inte riktigt om jag är nöjd, men den får väl vara kvar några veckor i alla fall.


Jag har gjort körskoleläxan nu, och lagat mat( pasta med spenatsås) och funderar på att byta lakan i sängen. Men jag tror inte jag orkar...

Av Elin - 1 april 2010 09:31

Så skönt det är att int eha några läxor idag, efter veckans idiotplugg. Idag är jag lite sjuk, *host?*. Nej, jag bara struntar i att åka till Motala. Fast jag har faktiskt blivit lite snuvig...


Idag ska jag fixa en ny header, byta lakan, skriva ett personligt brev (för ett ev. sommarjobb) och laga mat. Sedan ska jag till körskolan. Jäklans, den läxan ska jag göra med!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards