The story about Elin

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Elin - 13 april 2010 22:14

Nej usch, jag är inte på humör nu. Min kropp är död efter aerobicen och vi hade ingen mjölk så jag kunde inte äta gröt. Därför blev min kvällsmat en knäckemacka, och ja, jag är hungrig nu.


Nu ska jag iallafall hitta det bästa botemedlet mot detta, nämligen sömn!

Godnatt

Av Elin - 13 april 2010 15:26

Jag missade totalt att det var i lördags som bloggen fyllde 4 år. Så oerhört illa utav mig! =)

Av Elin - 13 april 2010 14:49

Jag gillar hennes musik. Är lite sugen på att köpa den nya skivan, men snart släpper The Ark sin och jag vill hellre ha den. Tyvärr har jag inte råd med båda, så Amy MacDonald får vänta, men rikitgt bra är den iallafall.


Engelskaprovet gick faktiskt riktigt bra. Skönt, eftersom jag misstänker att grammatiken inte kommer gå så bra. Jag suger på engelsk grammatik! Dessutom fick jag VG på matteprovet, inte helt fel det heller.


Ikväll ska jag på aerobics, men jag har inget mer planerat. Jag borde skriva klart rättningen av svenskanovellen. Igår tvättade jag mammas bil för att vara snäll, det ska jag inte göra idag =)





http://www.qtorr.com/wp-content/uploads/2010/03/AMY-MACDONALD-A-Curious-Thing.jpg


Jag älskar hennes musik =)

Av Elin - 13 april 2010 08:39

Jag hopaps att denna dag blir bättre. Men med tanke på att vi har muntliga nationella i engelska så tvivlar jag =)


I helgen skulle jag egentligen åkt till Kristina som fyller 18 på lördag, men hon flyttade det. Så på Fredag ska jag till Niklas, Malin och Frida och på Lördag till Mattias och Steffi där Lollo och Thomas också är. Det blir en himlans massa syskon i helgen =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards