The story about Elin

Alla inlägg den 12 april 2010

P.S

Av Elin - 12 april 2010 15:09

Ett tilläg till inlägget före:


Ett litet förtydligande: Eftersom att det tydlgen inte är uppenbart för alla, självklart gäller COPYRIGHT på alla mina teckningar och målningar!!! Vill ni låna bilderna till något får ni gärna skriva till mig, men det ska uppges att jag har gjort dem då!

Av Elin - 12 april 2010 14:40

Denna dagen har varit riktigt jobbig. Det började med nycklarna i tvättmaskinen. Sedan berättade MAtilda att hon hade varit inne på en tecknings-site där vi båda är medlemmar. Där hade hon av en slump upptäckt att en tjej hade kopierat en av mina teckningar rakt av utan att fråga om lov. Dessutom hade hon sagt att det var hon som hade gjort den! Jag blir så jäkla förbannad!!


Sedan hade vi lunch, och efter det gick vi ner till fotolabbet. Då upptäckte jag att mina nycklar var borta. Jag sprang runt som en galnig och letade( däremellan hade jag engelska med ett övningsprov inför nationella. Det gick inte speciellt bra...). Jag var i caffis 2 gånger, i receptionen och hos vaktmästaren, i flertalet arbetsrum och i fotolabbet.

Tillslut betalade jag 100 kr til vaktmästaren så att han skulle göra en ny nyckel. Men efter en stund ångrade jag mig och tänkte att de kanske dyker upp i morgon. Så jag fick tillbaka pengarna och Sara och jag gick till biblioteket för att skriva ut en ``borttappad´´-lapp. Då, på skrivbordet i bibliotkeket, hittar jag nycklarna! Där har någon snäll person lämnat in dem. Tack!!


Men fy fasiken vilken dag. Jag vet inte om jag vågar övningsköra eller dansa idag...Men jag måste först leta reda på moppenycklarna...

Av Elin - 12 april 2010 08:53

Fascinerande nog så fungerade min moppe i helgen. Wohoo! Men det var inte det som jag skulle berätta. För när jag hade testat den lade jag nycklarna i fickan och glömde bort dem. Sedan imorse kom jag på att fasiken, jag hade lagt byxorna i tvätten. Och inte nog med det, mamma hae tvättat byxorna igår! Så idag ska jag leta nycklar i tvättmaskinen =)


Om jag väl hittar nycklarna får vi se, men isåfall ska jag tvätta moppen idag, det behövs. Sedan är det dans ikväll =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards