The story about Elin

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin - 11 februari 2011 13:25

Ikväll gäller det! Då är det projektarbetes-uppvisning vilket ska bli så himla kul! Jag spenderade hela källen där igår, och ska göra samma sak ikväll. Håll tummarna!

Av Elin - 9 februari 2011 21:11

Ja, för dessa två dagar i alla fall. Imorgon väntar en heldags rundvandring på universitetet i Linköping och så dansgenrep hela kvällen. På Fredag är jag ju ledig men jag funderar starkt på att ta mig till skolan på förmiddagen för att plugga matte. På kvällen är det ju dansuppvisning.


Helgen kommer att bestå av mattepluggande, varvat med engelskaboksläsande, men matten är prio ett. Så Niklas och Malin, om ni vill komma hit på fika i helgen ch hjälpa mig med matten så är ni mer än välkommna!


Nu ska jag lägga mig och läsa min aldeles nya allt om mat...

IG

Av Elin - 9 februari 2011 11:13

Jah har aldrig fått Ig i en kurs, på ett prov eller ett läxförhör i hela mitt liv. dett aär jag sjukt stolt över men någongång måste ju sviten brytas. Och onsdag nästa vecka blir nog premiärdatum. Jag har nämligen prov i Matte C och jag håller på att bryta ihop. Jag förstår verkligen inte vad jag ska göra och jag har suttit i minst 1,5 timmar idag. Av 10 uppgifter löste jag 3. Underbart.


Helt jäkla underbart.

Av Elin - 8 februari 2011 13:15

Jag ska ta ett tidigare tåg till Tranås idag och förhoppningsvis gå till Circus Sale. Jag tror inte att de har stängt än i alla fall. Skönt att komma hemifrån ett tag.


Eftersom att mamma är sjukskriven och inte mår jättebra just nu sköter jag markservicen =) Det vill säga laga mat, tvätta, disken, pannan, posten och tidningen och ja, Jag brukar inte gör allt det annars så det är lite annorlunda =)

Av Elin - 7 februari 2011 15:06

Jupp. Kom hem för en halvtimme sedan och sticker om ytterligare en. Ska bara hinna äta först och så hoppas jag att jag har fått med alla danskläder.

Av Elin - 7 februari 2011 10:10

På två timmar, fast det gör inte mig så mycket. Vi har det trevligt i fotolabbet, och har dessutom den ena av veckans två lektioner avklarade. Och på nästa ska vi titta på tecknad film som en del av modern konst. Faktiskt en rätt bra måndag =)

Av Elin - 6 februari 2011 17:30

Nu är jag hemkommen från Niklas, Malin och fin-Frida. Jag har ätit Macroons för första gågen i mitt liv( men definitvit inte sista!) och tittat på pippisar med Frida. En alldeles lagom söndag med andra ord.


Och på tal om lagom, veckan som kommer bli bra den med. Jag har bara 2 lektioner denna vecka på grund av friluftslagar, studiedagar och universitetsbesök. Fast dans-Pa-uppvisningen är ju på Fredag så det är övningar nästan varje kväll. Och sedan har jag ju lite trevligt mattearbete framför mig och en engelskarecension.

Men det är skönt att slippa åka till skolan!


Av Elin - 5 februari 2011 21:44

Det var väl inget att hänga i granen va? Den enda låt som var något att ha var Le Kid-s, och den gick inte ens vidare. Jag hoppas på Melody Club...


Idag har jag annars varit väldans effektiv må ni tro. Jag har tvättat och hängt tvätt, plockat ur och i diskmaskinen två gånger, bakat scones och en limpa, tecknat, handlat mat, läst engelskabok, eldat och bakat paj. Sedan däckade jag också i sacco-säcken och ska gå och lägga mig kl 10 en lördag. Godnatt!






Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards