The story about Elin

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Elin - 7 september 2007 23:18

Suck...i matan idag var det blodpudding och potatisbullar.

Jag: ni vet att man egentligen inte ska dricka mjölk till blodpudding, va?

Stoffe: Va? varför?

Jag: Jo, då tas järnet i blodpuddingen upp mkt sämre.

Mickis: jo, det har ja åxå hört. De borde ju egentligen servera typ juice då.

Jag: mm


Lite senare


Stoffe : Men blodpudding innehåller ju mkt järn. är det därför det är så hårdsmält?


Alla * ASG*


Typ-exempel på våran jättedåliga humor! För en gångs skull kom jag dock ihåg det!


Nej, undrar om jag ska sova? Eller nej,ja ska bo på blip ett tag! Aja, godnatt iaf!


Av Elin - 7 september 2007 23:02

Love changes, changes everything
Love makes you fly. It can break your wings
Love changes, changes everything
Love makes the rules from fools to kings
Love changes, love changes everything
 Climie Fisher 

Av Elin - 7 september 2007 17:07

JAg är inne i min äta-konstant-och-inte-kunna-sluta-för-att-jag-aldrig-blir-mätt-period! Usch och fy!


Det gick föressten jättebra att rensa svamp! De ligger i en plastpåse på bordet och bara tittar anklagande på mig! Varför plockade jag dom! Jag avskyr att äta svamp! 

Av Elin - 7 september 2007 16:45

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Vet inte. Isf typ Idol

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren och regniga höstkvällar med mkt the under en varm filt

Brukar du sjunga i duschen? Jadå, det är så bra akustik

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll och möjligen fri-idrott

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jadå, även om det aldrig händer mig

Vad är viktigast för dig? Mina vänner, min familj och ett bra liv

Vad är det bästa med julafton?   

Kvällen innan när familjen äter och sedan pyntar granen 

Tänker du mycket på ditt utseende? Hmm....Liiite för mkt kanse!

Vad får dig att slappna av? Att glo på tv konstigt nog. Och att gå ut och gå

Är du skyldig någon pengar? Inte vad jag vet iaf, möjligen mamma

Är du mörkrädd? Ja

Vilken färg är snyggast? Gillar Blå och grön, men på kläder typ allt!

Tycker du matte är svårt? Rätt så ( men har VG!!)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Trivs man i det så får man väl ha det, men för mig är det roligare med udda kläder!

Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar!!

När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? halv 9, 9

På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Stoffe, han är så bra på att få mig att skratta igen =D

Har du piercing? Har hål i öronen

Bråkar du och dina syskon ofta? Sällan, möjligen med en av bröderna

Läser du ofta böcker? Rätt ofta, men när jag väl läser dom tar dom slut direkt

Vad föredrar du för sorts filmer? TTyp allting, dock inte science fiction och skräck

Vad slösar du mest pengar på? Kläder.....och om man snittar det, tidningar och onyttigheter

Vill du gifta dig? Öh, inte nu

Vill du ha barn? Inte än på ett tag iaf

Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Top model och Project runway! Sedan Made och Zach & Cody

Vilka länder har du varit i? Danmark, Storbritanien, Frankrike, Tyskland, Holland, Belgien, Österrike, Italien, Vatikanstaten, Luxemburg,

Portugal (azorerna), Schweiz,

Vilka husdjur har du haft innan? Ja e allergisk 

Solar du ofta? Nope, bränner mig jättelätt

Är du bra på att laga mat? Hmm...det går och äta iaf8 förutom när ja hällde jordgubbsfil i korfstroganoffen XD)

Var badar du helst? Sommen(bara bada) och Atlanten (snorkla)

Vad tycker du om monarkin? Är inte intresserad

Vilka språk kan du? Svenska o engelska, kan kanske göra mig förstådd på tyska men har aldrig provat

Har du någon gång skadat dig allvarligt? Typ brutit en tå 

Vilken kändis är hetast?Johnny depp....

Vad har du för klädstil? Mixat med massor av knalliga färger!! Unikt! Älskar klänningar och högklackat!

Är du flygrädd? Nepp

Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jag är allergisk mot cigarettrök så för mig är det jättebra!

Vad dricker du helst när du är törstig? Mineralvatten eller thé

Vilken är din favoritglass? Vanilj med chokaldkross eller hallonsorbet

Tror du på ett liv efter döden? Vet faktiskt inte

Vilket kaffe sörplar du helst? Kaffe? Blä!(fast kaffe-glass är rätt gott)

Vill du gå ner i vikt? Ja tack

Vad har du för personlighet? Oj, går det att beskriva såhär? Typ, mina vänner kallar mig hippie XD haha, nej. jag är bara mig själv så gott det går

Tycker du om sushi? Neeeeej!! Äckligt!!

Tror du på livslång kärlek?Jag har inte upplevt det XD

Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn eller godis

Lever dina föräldrar tillsammans? Nepp

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? I sådana fall som självförsvar. Capoeira är annars rätt coolt

Har du tandläkarskräck? Inte direkt(men vem vet efter tandställningen)

Har du någon gång haft självmordstankar? Inga som jag har tänkt sätta i verken iaf, så man kan svara nej

Är du en morgon eller kvällsmänniska? Det beror på. Det växlar lite efter mitt humör

Vilken hårfärg har du naturellt?Guld-Blond ( inte fejk-blond!)

Är du beroende av något? Ja...förut socker men försöker att bli av med det. Nu är det la typ Thé och herregud, salta pinnar! Gosh! jag sätter lätt i mig ett paket på nolltid, och sedan undrar vart de tog vägen!  Sen är jag nog lite beroende av skor och kläder, typ samlar på skor XD

Hur ofta motionerar du? Dans på måndagar, Fotboll och gympa påtisdagar, fotboll på torsdagar, gympa på fredagar och ofrta match på helgerna

Av Elin - 7 september 2007 16:23

Dagens ris: Till skolan som bestämde at vi bara får en prao-vecka i 9-an. vi ska protestera!



Dagens Ros: Till alla söta vänner ( =D), ni är för underbara! 

Av Elin - 7 september 2007 16:20

Idag sloig jag nog alla rekord i att vara trött (det berodde nog på de där jäkla tyska-glosornaXD), iaf. Jag hade myskläder hela dagen, inget smink( =O) och bara var allmänt seg. orkade inte ens kluddra på mina anteckningar under So-n. Sen iaf så hade vi gympa. Det visade sig att jag hade glömt både skor och handuk. Suck.

MenMen.


Nu har jag varvat ner. Varit ute i skogen och plockat svamp (överraskning till mamma imorgon) och den borde jag rensa nu. MEn Att gå i skogen är typ healing.Ljudet är så skönt och man bara kopplar av!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards