The story about Elin

Alla inlägg den 17 september 2007

Av Elin - 17 september 2007 21:41

Läs den dagens inlägg i min blogg.

Jag vann inte på en enda av de där jäkla tävlingarna!!!!!


Fast det positiva var att den dagen hade jag 155 unika besökare.... yay me!



Glömde skriva vad jag gjord idag. Eftersom det är måndag får vi ju vänta i 80 min på bussen(har nu upptäckt att det går en 15 mi nefter att vi slutat, den går bara inte till skolan XD) Men iaf. Fella, Mickis, Stoffe, Johanna och jag satt på konsumparkeringen och fikade. Jag o Fellan köpte glass (för mina pengar!) och de andra smaskade kladdkaka(o jag fik inte smaka! ). Sen hopapde stoffe o ja på bussen nere i ``stan´´.



Nu har ja åkt moppe till dansen och ska premiäråka til lskolan på onsdag. Grejen är den att jag måste göra en vänstersväng ut på en huvudled. Under huvudleden går en cyklebana(som moped klass-1 inte får åka på). Tycker ni att jag ska åka huvudledsvägen eller cyklebanan. på cyklebanan riskerar jag 1000 kr i böter och på huvudleden att bli påkörd ( =O) 


Av Elin - 17 september 2007 21:25

Vi komemr att få göra 3 danser ( fyra med mamma-dansen)! Jippiee!!


Såg på disney-channel att man kunde vinna en tävling att få en klänning designad av Lars Wallin. Fatta coolt! Fast tävlingen gick ut den 7-e, då borde de ju inte göra reklam på tv för den nu?! 

aja. Godnatt på er! 

Av Elin - 17 september 2007 15:56

Har massor glosor o skit! Typ 20 eng-glosor til ltorsdag och 25 ty-glosor till fredag + So-prov på fredag. Suck! Fast....det är en bra motivering att slippe gå ut med hunden när pappa kommer sen =D

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards