The story about Elin

Alla inlägg den 14 september 2007

Av Elin - 14 september 2007 22:18

Jag är döds-trött men vägrar lägga mig med motiveringen att det är fredag och då ska man vara uppe lääänge bara för att man kan! Ha!

XD


Nej, det blev inget med fritidsgården idag och det regnade så jag kunde inte åka till Lisa. För övrigt kunde jag inte åka någon moppe alls som jag planerat. Suck. Menmen, imorgon ska mamma och jag till ladugård 206 och äta (skrev 106 sist XD) och sedan ska vi till linköping och sko-shoppa! Dregel....! Jag ska köpa stövlar + att mamma har lovat att betala ett par stövletter åt mig. Har spanat in ett par med 8,5 cm klack.....hmmm.Dom e jättefina! Sen ska ja shoppa lite småsaker åxå.


Mamma var på hm-s fyndlager idag och shopapde för halva rea-priset på redan billiga kläder. Så jag fick ett jättefint rutigt halterneck-linne och ett vitt silkigt halternecklinne(det senare från love-kylie kollektionen). Dom var lite småcoola....

Mamma köpte en Love-Kylie-klänning som e jättefin men såklart passade den inte. inte heller jeansen me typ 75% rabatt. men förhoppningsvis kan vi stanna där när vi åker ner till gbg om typ 2 veckor.

Då ska shoppas!


Först stan med Mickis på lördag, vi ska köpa en tiara =D. Jag ska köpa en mössa och ett par vantar (som matchar min scharl) om det finns och en plånbok. Sedan på Söndagen ska vi till bokmässan och på måndagen Ullared!! Jaaaa!!!! 

Av Elin - 14 september 2007 15:20

Idag var det typ regn och massa blåst sista lektionen då vi har gympa. Vi hade fri-idrott ute och skulle springa 1000 meter. Jag tror att gympalärarna är sadister som gillar att plåga elever.... =D

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards