The story about Elin

Alla inlägg den 12 september 2007

Av Elin - 12 september 2007 21:26

Idag skulle jag köra moppe till kören. well, so far, so good. Kommer in i strålsnäs och gasar på till 55. vad händer då? Jo, moppen bara dör!! Jag testar att starta och inget händer. Det går inte att kicka igång den så jag ringer til mamma. Sedan ringer ja till pappa o han kan inte komma. Mamma kommer eftersom hon ska dansa och hon åker till Fam.Berminge och kollar om moppen kan stå där. Jag får rulla dit den (den väger 100 kg och det är en bit!) och sedan testar marcus at tstara den. Och han får igång den. Okej, jag kör igen och på samma ställe som sist(fast nu i 40) dör elendet. Well, bara att rulla tillbaka den. Nu står den låst på fam.berminges uppfast där den får bo ett tag! Jävla moppe!!

Av Elin - 12 september 2007 16:57

Efter skolan åkte mamma och jag till ett loppis och sen till ÖB. På loppiset hittade jag en spegel för 120 kr (en sådan hade kostat typ 500 kr på ikea!) och på Öb köpte jag jättegod choklad för 10 kr( FAn!) och lite småsaker.


Tyska-lektionerna i skolan är yra.....Vi skulle skriva Vad som gör os lyckliga:

'

Det jag minns av mitt var 

... ein grosse Garderobe mit kleider und unbegrenset(?) mit Shoe....


hahahaha, de andra had ejättekul åt mig och Mats (vikarien) sa att jag var alldeles för snabb XD Dessutom favoriserade han mig och stoffe. Vi fick den längsta texten att översätta för att han tyckte vi var så duktiga =D 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards