The story about Elin

Alla inlägg under december 2008

Av Elin - 15 december 2008 15:29

Och jag är hemma hela kvällen. Slappa =)

Jag slutade halv 2 efter div. inställda lektioner. Rätt skönt att vara hemma halv 3 istället för kvart i 5


Desvärre pajade jag tandställningen imorse igen .Så nu ska jag till Motala på Fredag .Härligt

Av Elin - 14 december 2008 21:35

Jag är nog lite småjobbig nu. Lite halvt om halvt Söndags-seg och lite halvt trött.


Imorgon slipper jag iaf gympa vilket innebär att jag slipper gå typ 20 min med ryggsäck, tack för det. Dessvärre är det bad på Tisdag och vi ska fika lite efteråt. Mysigt men jag är inte så haj på blött hår och glasögon.


Vad förväntar jag mig, egentligen?

Av Elin - 14 december 2008 17:40

Min kära mor har fått för sig att städa igenom hela vårt skafferi. vi har ett gå-in-skafferi men kylskåp innuti så det samlas lite prylar där inne. Så just nu gör man bäst i att hålla sig borta från katastrof-zonen. Får se om jag får någon mat ikväll...=)


Jag har varit lite kreativ idag iaf. Jag har börjat måla en olje-tavla, hängt in jackor och lagat ett par jeans. Så har jag visst råkat glömma bort historian med. Bra,bra...

Av Elin - 14 december 2008 12:49

Och min slapp-dag inleddes med tv från 9-11.30 Sista timmen berodde mest på att jag inte orkade resa mig upp från Sacco-säcken...


Nu funderar jag på vad jag ska göra. Jag ska nog hänga in lite jackor, försöka läsa lite historia (prov på onsdag) och kanske göra något vettigt, typ organisera julklapparna.

Av Elin - 13 december 2008 22:43

Japp, vart ska vi åka i år? Just nu står valet mellan lånfärdsbuss till Österrike 9 dagar eller Slovenien 9 dagar. Och det lutar åt Slovenien...

Av Elin - 13 december 2008 19:22

Och idag har jag gått mitt 3.e Lucia-tåg. Det var mysigast idag =)


Mamma och jag flängde runt i Linköping hela dagen och köpte de sista julklapparna. Så nu är allt klart. Dessutom köpte jag en jättefin tunika/klänning på Vero Moda, mörkblå med lila blommor. Den kostade 200 vilket jag tyckte var ett trevligt pris =)


Nu ska vi äta gott och se på tv hela kvällen. Imorgon skajag göra absolut ingenting. Härligt... 

Av Elin - 12 december 2008 12:35

Och jag har tr'ningsv'rk! Det var sista aerobicsen ig[r....tr[kigt


Ikv'll 'r det Lucia i MAlexander, tror jag bloggar lite hemma sen. Sitter p[ lektionen nu 

Av Elin - 10 december 2008 15:34

och jag är trött. Trött påde för att jag behöver vila och trött på idioterna i klassen. Varför skulle de förstöra min dag?? Grrr


Ikväll ska jag titta på Nobelmiddagen hela kvällen =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards