The story about Elin

Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 20 februari 2009 09:57

Jag har en muskel under ett skulderblad som strejkar. I onsdags började det och det blev inte bättre trots aerobicen igår. Usch, det gör ont!


Och min x-tra stora vinterjacka luktar fortfarande mögel. Nice.


Nepp, nu ska jag ta tag i packandet. Ska till pappa i helgen. Imorgon ska vi gå upp kl.6 och vinterfiska i 5 timmar. Wehey! 



Av Elin - 19 februari 2009 21:04

Idag efter aerobicen kom en kvinna fram till mig och frågade om jag var en kändis nu. Jag har aldrig pratat med henne förut(även om jag tror att mamma känner henne) och hon tyckte att det var kul att jag var med i tidningen.


Woho, lokalkändis XD 

Av Elin - 19 februari 2009 17:01

Jepp, skulle ju följt med Mickis till skolan idag. Men hon ringde kl. 7 imorse och var superförkyld vilken även innebär att hon inte kommer på aerobicen. Jättetråkigt, det är inte alls lika kul själv. Jag är som vanligt inte alls pepp, men jäklar vilken effektiv träning det är!


Usch, idag har jag ätit alldeles för mycket. Inte så jätteonyttig mat(förutom pannkakorna) men alldeles för mycket.Så ikväll blir det bara lite av världens enklaste kvällsmat. Cous-cous blandat med bönor och fetaost. Mumma!

Av Elin - 19 februari 2009 14:45

Det är kallt att vara ute i t-shirt och gympaskor den 19 februari. Bara så ni vet!


Grattis till min syster och Thomas. Igår förlovade de sig!

www.solros.bloggagratis.se 

Av Elin - 18 februari 2009 14:23

Natten tillbringades i en sommarstuga i Småland =) Mysigt!


Pappa, Eva , Evas son med familj och självklart hunden var där så vi hade det trevligt. Åt jättegod mat och imorse anglade vi och åkte skridskor. Jag har kommit fram till att jag är kass på att åka skridskor =)


Men jag måste snart duscha, luktar mögel i håret...


Just det, nu finns videon ute på myspace.com/vickenvoice åxå =D 

Av Elin - 16 februari 2009 15:44

Tja, lite sen recension igen =)


Varför går mina favoriter aldrig vidare? Cookies ´n Beans var helt klart bäst, även om jag gillade Lasse Lindh också. I och för sig var Heat rätt bra så jag får väl vara nöjd ändå =)

Av Elin - 16 februari 2009 15:32

Idag var jag hos frisören och klippte bort de slitna topparna. Typ 5 cm men det syns knappt att jag har klippt mig, håret ser bara mer friskt ut. Förhoppningsvis försvinner toningen snart åxå =)


Glöm inte lyssna på körens myspace med =)


www.myspace.com/vickenvoice

Av Elin - 16 februari 2009 10:00

Bilder från dagens Corren =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards