The story about Elin

Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 25 augusti 2009 14:48

Jag tyckte att Asch passade inlägget, det var dessutom koden man fick skriva för att logga in =)


Nu till saken, jag pratade med naturkunskapsläraren och jag tror det är lönlöst att få ett VG. dessutom visade det sig att istället för att sluta halv 4 varje fredag slutar vi 4 två av 3 fredagar och två 1 av 3. Nej, dumt!!! Jag är inte hemma förrens 10 i 5 då!

Av Elin - 24 augusti 2009 15:03

Usch, skolan är seg. Men tack vare tyskan i ettan har jag bara korta dagar. Jag avundas inte Matilda som går 8-4 idag =) Ibland kan jag faktiskt planera lite =)



Av Elin - 23 augusti 2009 21:35

Jag är så förbannad på en lärare. Vi hade honom i 50 p naturkunskap A. Jag jobbade bra under lektionerna och jag gillar naturkunskap, dock inte med honom ,han var hemsk! Jag hade runt 5 läxförhör/prov och hade Vg på mer än hälften. Så nu när jag får mitt betyg. G. Vad fan?

Bara för att han inte gillade mig får jag ett G. Några andra tjejer som gjorde lika mycket som mig får Vg. Jag är så förbannad!!


Imorgon(om han nu är i skolan) eller på Tisdag ska jag prata med honom.  Usch, jag vill verkligen inte det. Men mamma har lovat att hon ska ringa honom om jag inte får en vettig anledning till mitt betyg. 


Jag blir så sur över det här. Men nu ska jag försöka lugna ner mig och lägga mig och läsa. Imorgon har jag nämligen dummeltimme naturkunskap B första lektionen. Med en annan lärare, tack och lov!


Godnatt =) 

Av Elin - 23 augusti 2009 11:59

Jag och mamma har försökt få igång våran värmepanna. Den har krånglat sedan vi köpte den för ett år sedan. Den är hemsk!!!


Iaf, idag blir det lugnt. Ska nog teckna lite eller baka bröd =) 

Av Elin - 22 augusti 2009 17:18

Vi var där idag. Bilder på glassen kommer =D


sedan gick vi runt i Söderköping och jag fickgrönt persikothé av mamma =) 

Sedan tog vi en sväng förbi min gamla bildlärare, vars mans konstelever hade utställning. 

Mys

Av Elin - 21 augusti 2009 16:34

I dag var vi i Malexander för att lära känna ettorna. Det vet jag inte om vi direkt gjorde, men vi hade kak-kalas i alla fall. Och jag vann 3 vitlökar på tipspromenaden =)


Nyss var vi ute och plockade svamp, vi hittade en del faktiskt.  Nu sitter jag i mina nya flanell-pyamas-byxor och myser =D

Av Elin - 20 augusti 2009 16:41

Min tandläkare tyckte att det var kul att sätta en snodd emellan mina käkar. Det tyckte inte jag...


Det är lite roligt härhemma. Det är en målarfirma som håller på att måla om vårt hus som är rätt stort). Så när man tittar ut är det en målare i varje fönster =D

Av Elin - 20 augusti 2009 13:42

Det är det enda jag har gjort i skolan idag. ettorna ka gissa vems collage som tillhör vem. Jag spårade ur direkt och tänkte att då kan jag likaväl fortsätta, så den blev rolig iaf =)


Jag slutade typ halv 12 så mamma plockade upp mig på vägen. Strax ska jag till tandläkaren i Motala. 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards