The story about Elin

Alla inlägg under augusti 2009

Av Elin - 6 augusti 2009 21:49

Imorgon blir det Göteborg. På vägen dit ska vi ta svängen förbi Kinna. Där finns en gigantisk tygaffär =D

Av Elin - 6 augusti 2009 16:29

Mumma! Världens C-vitamin-kick =)


Idag var vi på skänninge marken. Lite småkul men sjukt varmt! Jag köpte iaf en ryggsäck och muffinsformar =)


Ikväll ska jag äta upp resten av ostkakan som vi hade efter lunchen. Det blir typ ett halvkilo tillsammans XD

Av Elin - 5 augusti 2009 12:29

N uhar jag målat andra lagret färg (om man inte räknar med grundfärgen). Dessutom ska jag måla i lådan och under allting. Massa mer färg =)

Tyvärr dog min kamera när jag skulle fota, så jag lägger bara upp slutresultatet. 


Mamma ska ner till sin kompis och gjuta betong strax. Tänkte gå dit efter ett tag och få fika =) 

Av Elin - 4 augusti 2009 10:57

Nu har jag börjat med bordet. Jag glömde fota innan, men just nu är det vitfläckigt av grundfärg. Får fota det iaf =)

Av Elin - 3 augusti 2009 21:23

``Sirri´´ ville i en kommenatar att jag skulle lägga upp en bild på mina naglar efter manikyren =)


Nu är de däremot längre, jag gjorde manikyren för drygt en vecka sedan 

Av Elin - 3 augusti 2009 21:18

Jag hittade inget bord att förvandla. Men vi hade visst ett på vinden =)


Däremot hittade vi en mysig gårdsbutik där vi fikade och köpte cider. Jag hittade dessutom en väska för 20 kr på ett loppis + lite saker på ÖoB som vi svängde förbi. Så det blev en rolig dag =)


Förresten. Vet någon varför det heter ÖoB när det är överskottsbolaget? Inget och i det. Hmm

Av Elin - 3 augusti 2009 09:45

Mamma och jag ska åka på loppisrunda idag =)

Jag ska leta efter ett bord att fixa i ordning. Det blir kul att sandpappra och greja med mina numera extremt långa naglar =)

Av Elin - 2 augusti 2009 21:11

Idag var vi hos Niklas och Malin och fikade och klappade hästar. Mysigt =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards