The story about Elin

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Elin - 12 december 2011 11:33

Jag uppdaterar inte speciellt ofta nu, så det blir lite mer innehållsrika inlägg när det väl händer.


Veckan har varit lite smått kaotisk med julavslutningar dit och tv-inspelningar hit. Jojomen, den 5:e april får ni titta på Vem vet mest och se när jag svarar fel på världens enklaste fråga. Total Black Out kallas det...


I lördags var jag hos Lollo hela eftermiddagen och kvällen. Vi fixade och grejade och fikade lite däremellan. Det mynnade ut i Löjromstoast till förrätt. Till huvudrätt blev det mandelöverbakad Kummel med ljummen sockerärts/spenatsallad, potatisbakelse med västerbottenost och palsternackscréme. Efterätten åt vi långt senare och det var en rabarberkompott med vanilj i botten, Hemgjord Lemon curd varvad med vit chokladmousse och bär + en citron/kardemumma-biscotti. Jag rullade fram sedan...


Igår var jag som sagt inkallad som reserv på vem vet mest. Superkul att få vara med på en tv-inspelning och se hur allt fungerar. Dock skäms jag lite över mitt felsvar, men jag ska ta revanch och söka igen =)


Imorgon är det lucia som gäller för hela slanten. Ännu en tolv-timmars arbetsdag väntar. Mm, mysigt. Men imorse när jag kom till jobbet stod det en inslagen chokladkartong på mitt skrivbord och i fredags fick jag en hyacint. Det är fint med mysiga barngrupper =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards