The story about Elin

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Elin - 31 december 2011 10:36

Jäklans vad snabbt detta år har gått, och vad mycket saker som har hänt!


- Nyår firades här hemma med Mickis, Stoffe, Jens, Sara och Matilda.


- I April var jag utomlands med Sara och Matilda, utan vuxna för första gången. Världens bästa resa med alldeles för mycket kakor, shopping och promenderande.


- I Juni tog jag studenten. Helt galet. Dessutom kuggade jag min första uppkörning och svimmade på körskolan därefter. I slutet av månaden tog jag dock det efterlängtade körkortet som jag kämpat med i över ett år.


- Under sommaren jobbade jag som städerska. Inte världens roligaste jobb, men pengar tjänade jag i alla fall.


- Den 27 augusti fyllde jag 19 år och det firades med att åka till Eksjö med Jennifer och kristina. Där såg vi den sista The Ark-konserten för oss och i konfettiregnet kom regnet och allt var bara helt magiskt.


- I samma veva flyttade jag till Göteborg för att börja som volontär i Oscar Fredrisk församling. Att flytta hemifrån för första gången, helt galet.


- 1 september började jag som volontär och vilket bra beslut det var. Så galet kul som jag har haft under hösten, wow! Vilka arbetskollegor och vilka roliga grejer jag har fått göra.


- Under hösten har jag besökt Lollo alltför många dagar och ätit galet god mat, byggt pepparkakshus, målat akvarell och bara myst.


- Julen firades snabbt och intensivt här förra helgen med alla syskon och respektive och barn och hela kalaset. Mys!


Ikväll ska det nya året firas in med Sara och Matilda. Om det blir lika bra som detta året har varit, ja då jäklar blir det fint! Gott nytt år!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards