The story about Elin

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Elin - 20 december 2011 15:20

Jag fattar inte att tiden går så sjukt fort! På torsdag åker jag hem och stannar ända tills 2:a januari. Ska bli himla skönt, även om jag trivs jättebra i Göteborg. JAg vill ha lite julstämmning, och då är faktiskt inget bättre än fina Östergötland!


Idag har jag bakat shortbreads ( bakade till personalfesten och passad epå att baka en plåt åt mig med...). Nu är dock frågan bara hur sjutton jag ska få med dem hem på bussen. En dataväska + resväska och så en låda kakor. Det blir fint det.


Nu ska jag snart bege mig mot köksregionerna på jobbet för att hämta en macka. Kan behövas känner jag. Inatt sov jag dåligt så all energi är välbehövlig. Jag vaknade klockan 1 av att min hals gjorde så ont att jag inte kunde sova, hej megaförkylning! Underbart nu när jag absolut inte får smitta ner mamma.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards