The story about Elin

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Elin - 22 december 2011 07:59

Sitter på jobbet nu. Om sisådär 5 och en halv timme sitter jag på bussen hem-hem. Äntligen! Har laddat upp med dator och filmer + nyaste allt om mat som kom igår. Kanske överlever jag dessa 3,5 timmar denna gång med.


Imorse överaskades jag av ett litet gulligt godishus. Bredvid stod ett kort från en av volontärerna som bor i samma hus, en liten julklapp. Jag blev jätteglad, tack!


Annars har jag lyckats dra på mig första förkylningen i höst, lagom till jul. Känns bra, men bara jag får behålla smaksinnena är jag nöjd. Halva vitsen med jul är ju liksom all mat...Lukten är det dock inget fel på. Jag har en blommande hyacint på mitt skrivbord, och jäklans vad den luktar!


Tänkte skriva att jag borde återgå till mitt arbete men det blir lite svårt. Jag har nämligen inte så mycket att göra här  idag =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards