The story about Elin

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Elin - 2 september 2011 21:05

Trots ett bråkigt internet myser jag på förfullt i min källare. Imorgon har jag ledig Lördag och har planerat att gå på Bondens marknad och sedan handla. Jag ska försöka att ta mig till ett område i närheten och springa en sväng med, kan behövas då det stod en skål med godis som välkommen hit-gåva då jag flyttade in...


De två dagarna jag har arbetat har varit bara bra, mina arbetskamrater är så himla härliga! Idag fick jag städa och organisera pysselgrejeroch på eftermiddagen åka på lite spårvagnssafari. Nu på kvällen har jag suttit i köksmöte en timme med de andra volontärerna i huset, och håll tummarna för att det komer fungera!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards