The story about Elin

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Elin - 10 september 2011 16:46

Igår fick jag sluta tidigare och hamnade på en gympa-pass på Friskis och Svettis. Efter de tringde min bror som befann sig i Göteborg och frågade om vi skulle äta ihop. Och så undrade han om jag ville bjuda på mat eller om han skulle bjuda på restaurang. Svårt val.


Vi hamnade på Vino Pasta, och jäklar vad gott det var! Jag åt canneloni fylld med ricottaost och spenat gratinerade med tomatsås och parmesan. Sanslöst gott och jättebilligt! Sedan åt jag italiensk vaniljglass med grädde och chokladsås...


Vi mötte upp Lollo, Thomas och två av deras vänner och gick och drack öl ( fast jag gillar ju inte öl så jag fick en cider...). Halv 12 var jag hemma, spontanitet är bra!


Idag bjöd Lollo och hennes väninna med mig på matmarknad på Gunnebo slott, och med mig hem kom en påse pepparkaks-skorpor. Mys!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards