The story about Elin

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Elin - 3 september 2011 19:18

Min första lördag i Göteborg började med en spårvagnstur till Haga. Där tittade jag på Bondens Marknad, men blev lite besviken för den var jätteliten. Istället gick jag runt i en timme och väntade på att Myrorna skulle öppna.


På väg tillbaka till huset hoppade jag av vagnen och gick till LIDL där jag köpte diskmedel och Parmesanost, fin blandning. Där blev jag även bjuden på gratiskaffe, gick över kyrkogården och gick fel till huset.


En till promenad gick till ICA där jag handlade lite mat och fixade info för att skaffa ICA-kort, vuxenpoäng!


Jag fikade tillbaka i huset och bestämde mig för att ta en promenad. 20 minuter härifrån  finns ett fint motionsområde som jag hittade och bestämde mig för att powerwalka 5km-rundan. 90 minuter senare var jag tillbaka helt slut. JAg har gått runt 3,5 km idag.


Till kvällsmat blev det rödbetsrisotto och nu hoppas jag attinternet håller hela kvällen. Håll tummarna!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards