The story about Elin

Alla inlägg under april 2007

Av Elin - 24 april 2007 20:09

Engelska-recension, svenska-prov, hemkunskaps-läxförhör, teknik-prov! Jäkla vecka!

Fick reda på resultatet av tyska-provet: 44,4 var g-gränsen. jag hade 44,5.....hahahah

Kan det bero på vikarien? Hmmm..


idag har jag:

*retat mickis

* tränat

*blivit förbannad

*haft superkul

*längtat till............!!!!!

Av Elin - 24 april 2007 16:53

 Somewhere.....Over the rainbow?


Finns landet där? Landet som är underbart? Landet som bara finns i sagornas värld? Landet där tiden står stilla,där allt är vackert och skönt? Landet där inga faror existerar,där inget krig finns? landet utan miljöföroreningar,utan avgaser,utan bilar?landet utan krav,utan fixering,utan ``måsten``? Landet där alla vänner bor,bara snälla människor? landet där det alltid är som man själv vill ha det?


Ibland önskar jag att ett sånt land fanns...

Av Elin - 23 april 2007 19:45

Ensam ikväll då. eller ja,typ iaf

mamma ringde,hon blir kvar på sjukhuset...

Aja,ja överlever väl

Av Elin - 22 april 2007 21:40

Planer för nya rummet:


* Bli av med loftsängen= få vanlig säng

* Cremévita väggar med en mörkblå fondvägg

* En discokula i hörnet mellan blå och vita väggen

* Svartvita tavlor på vita väggen

*Tavlor med neon och storstadsmotiv på blå väggen

*Tre spotlights i taket,en riktad mot discokulan

*Nattygsbord med läslampa,väckarklocka och blockljus

* Fotölj med fotpall

*Två bokhyllor


Fint de kommer att bli!


Nån mer än jag som såg på sveriges smartaste barn? Herregud,dom är 12 år och jag känner mig GANSKA underklassad! Aja,jag var åxå smart när jag var 12 år! Så de så!

Av Elin - 21 april 2007 23:20

Nån som vet var man kan få tag i en spegelboll/discokula i diameter 40cm under 400 kr? Gärna utan frakt! 30 cm känns lite fjuttigt....

Motor eller sånt behövs inte

Av Elin - 21 april 2007 17:01

Jag har vart och handlat i Linköping hela dagen....igen....

Köpt ett par svarta jeans,ett par solglasögon och ett hårband...+ att jag var i Mjölby och köpte ett konfirmationskors åxå...Jättefint!

Jag älskar att handla,är för tusan beroende. 43 linnen, 25 par skor(minst) och 45 nagellack.....


Egentligen borde jag plugga men orka, de e ju för sjutton helg! Har bara 40 s. kvar i engelskaboken nu, de kan jag läsa imorrn!

Ne nu ska jag gå o käka lite godis...eller spela Piano!

Ciao


Av Elin - 20 april 2007 14:39

Ja lyssnar på den låten...passar precis min sinnesstämmning!

Ni tror ni e coola och att alla håller med er! Ni är så sanslöst fåniga! Jag vet att ni inte själva inser det... Och om jag ser fånig ut, va i h-vete har ni med det att göra? Du är inte så vacker själv! Bara så att ni vet så är vi ganska många som tycker som jag,det vet jag!


Ajja, Jag hade en ganska intressant dag. Först skulle vi plåga oss runt spåret(3,8 km). Äh,jag gick hela. Sen en tyska-lektion( Hemsk som vanligt) och efter det en ganska normal matte-lektion (ovanligt!). Det skumma var bara att hela min arm är täckt med målade smiley-gubbar...Hmmm...martin är ganska jätte-misstänkt! Sedan en kaotisk svenska lektion med haglande spydigheter(läs ovan!) och sedan en ännu mer kaotisk lunch med flera spydigheter. När vi skulle tillbaka till skolan så höll vi på att blåsa bort....Sen en kul so-lektion! En kul dag med andra ord!


Haha, vi är snart dom mest hatade i hela skolan =)

Av Elin - 19 april 2007 15:59

Har bott hos pappa sen i tisdags,bloggen ekar läskigt tom.....Men nu är jag tillbaka!

Så..vad har hänt? Hmm...mer än att jag har blivit attackerad med läxor och prov så vet jag inte, Inget direkt speciellt. Vi i skolan är lika galna som vanligt.  Håller på att övertala Martin o va me på idén men aja,de blir nog bra sen =)

Vi borde göra något kul i sommar! Typ bara sticka iväg och tälta eller åka iväg i nån båt på sommen! Bara för att menar jag!

Nu sitter jag här,borde egentligen plugga men bloggen är så mycket roligare! har målat naglarna(håller på). Hälften knallgröna,andra halvan lackröda...hehe

Som jag hatar teknik! vilken idiot uppfann det ämnet? hallå,om jag behöver få ett litet idiotiskt mini-hus byggt,ber jag någon annan! Jag VILL inte kunna sånt! Så istället för att spela fotboll ikväll är jag tvångs-delegerad till läxböckerna...skitkul! har en engelskabok som ska va utläst på tisdag...är på s 100 av 200...Jippie!

Vädret är skumt,likaså min väska... be mig inte förklara...


Kramar/Elin

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards