The story about Elin

Alla inlägg under april 2007

Av Elin - 16 april 2007 15:46

Grattis på 15-års dagen! Hoppas du gillar paketet från```gänget``XD

Din moppe va otroligt ful! Haha! 



På gympan: De va nog den mest oseriösa fotbollsmatch jag någonsin spelat! Jag skrek fotbollssaker åt dom som: Placera,precision pucko!

Pontus skrek: Martin,gå på Elin så går ja på bollen. Martin stampa på min fot o putta mej! O ja fick inte ens straff!! Sen slog han en knytnäve i mitt ansikte(Hoppas de inte va me flit ;D )  och sen sköt ja mål! Haha!


Underbara Människor! Älskar er alla!

Av Elin - 15 april 2007 21:17

Madde o Mickis, Ni e dom sjukaste personer jag känner! Vilken idé! Tyvärr kan jag inte avslöja den än....men den e totallt sjuk! O jag lovar att ni får reda på vad de e...om ca ett år XD


ja har sjungit ``du är en bön-låten`` 5 gånger idag! puh! haha,först på mässan (nattvardsvin e äckligt!) o sen på konfan! Vi loosa stort i brännboll på konfan!haha

Av Elin - 14 april 2007 16:38

Det är precis så jag känner ibland. Inte så ofta,men det händer.Jag ska göra en hata-lista!(ingen betydande ordning)1. Att ha beslutsångest2. Idioterna i klassen3. Alla problem ang. ni vet vad4. Lakrits5. Växthuseffekten6. Idiotiska vikarier7. Att springa på gympan8. Utseéndefixering9. Att inte ha pengar till att köpa vad man vill10. Fjortisar!Nu har jag avreagerat mig lite iaf...Just de ja...rösta på Island i esc-kvalet i maj! Eirikur Måste gå till final!

Av Elin - 14 april 2007 13:04

Wheyyy! efter en svit på två år av förlorade fotbollsmatcher vann vi äntligen. Strålsnäs-Borensberg 5-2Jippiie!Igår va jag hos Lisa. Vi spelade playstation,Kalle och Chokladfabriken! Vi Äger på det!Nu ska jag bara slappa,ska va ensam idag och imorrn. imorrn ska jag sjunga o sen konfirmation på eftermiddan,skoj!

Av Elin - 12 april 2007 21:02

Så bra att jag fick reda på vart du var! Det var oerhört skönt!Appråpå någe annat, ja har träningsvärk i hela baken o kramp i vaden! Haha, innebandy o cyklar e farliga

Av Elin - 12 april 2007 15:56

Efter en oerhört rolig No-lektion med bara tjejerna(vi körde ut läraren för han va kille XD) så snackade ja me Stoffe. Fick reda på att X var försvunnen. Imorse var X helt okej,normal att prata med men att X sedan vart helt förändrad och bara gick iväg! Var fan e X? Seriöst,jag blir orolig! X,jag vet att du kommer att läsa detta(jag hoppas) och du ska bara veta att vi finns! Behöver du prata finns Stoffe och jag. Även om vi inte säjer så mkt,vi bryr oss! VIll bara att du ska veta det...Men idag var det en jättebra dag annars... Den var killfri(nästan). alla lektioner va åtminstone det,skönt. hemkuskapen. efter tillräckligt tjat om efterrätt från sacha(XD) fick vi göra smulpaj...Gött! På No-n bröt Mickis o ja ihop av asgarv!Bra dag,förutom de om X. Som sagt,du vet att vi finns!

Av Elin - 11 april 2007 15:41

Idag spelade vi bandy i skolan. Hela dagen. Vi mötte fyra lag och loosade alla matcher...vi kom sist i hela turneringen! Mohahaha! Skolan har sällan sett bättre förlorare än vi!Sen spelade jag horn, gick la sådär. Efter det gick jag upp te mammas jobb me hornet och åkte bussen hem! En jäkla massa motion asså! Hoppas ja slipper cykla till kören...Varför åt jag upp chokaldpuddingen igår? Attans,jag vill ha!NU!Ingen som kan skänka mig lite?J aja,får la äta nåt annat eftersom maten i skolan inte var så god...tallriken bestod av sallad,sallad och sallad!Jag ville inte ha potatis o fiskpinnar eftersomjag åt det igår!

Av Elin - 10 april 2007 18:46

Jaha,så var det dags igen. All snö kommer tillbaka.Jag lovar att det kommer att snöa på skolavslutningen! Min nytvättade cykel står ute,den har blivit vit...Får väll bära ner mina fina nya skor till källaren, ballerinaskor passar inte riktigt ihop med snö.Jag har precis lyckats övertala mamma att få måla om mitt rum...dock inte förän till hösten. Hon gick inte med på att riva ut väggen så ja fick ett dubbelt så stort rum :D Men det ska iallafall bli cremévitt med en mörkblå fondvägg som planerna är nu. Men det kan ändras med tanke på hur jag är. Jag kommer dessutom att bli av med min loftsäng,äntligen! På modefronten: Ehh...ganska dött. Fast jag har i och försig köpt en jättefin klänning från indiska till skolavslutningen, en vit med blåa blommor på. och tre par nya skor som jag inte kan använda nu (förbannade snö!). För ett tag sen räknade jag mina linnen,ehhh...okej..43 stk...jag får inte köpa mer nu..hahaI morgon börjar skolan igen. Ja konstigt nog ska de bli kul! att träffa alla vänner igen,ja har inte sett Mickis,Lisa,Martin,Stoffe eller Fellan & Co på en vecka! Jag döööör av abstinens! två prov på fredag drar dock ner stämmningen..aja,tyskan e inte svår. matten är lite värre...ja måste typ få Vg om ja ska få Vg till sommaren...ja hatar Chans och risk! vad lär man sig av att sitta och släppa en plastmugg i bordet 120 gånger eller att släppa häftstift 500 gånger i golvet?Aja,ja skriver la mera här om ett tag...men en sak till! jag vill ha sommar!!!!!!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards