The story about Elin

Alla inlägg under oktober 2007

...

Av Elin - 14 oktober 2007 20:23

Ibland vill man bara göra saker man inte får eller borde göra. 

 

Ibland känner man bara för att bryta regler, att göra sådant man aldrig gjort förut.

 

Ibland vill man bara släppa lös sig själv, utan att bry sig om vad andra tycker.

Av Elin - 14 oktober 2007 18:45

Idag busade Lisa-vovven och jag i höstlöven!

Av Elin - 14 oktober 2007 10:46

Egentligen borde jag plugga tyska o matte men det är som det är. Sen ska ja hänga in kläder och äta. + att jag ska iväg vid kvart över ett och se på fotboll, LFC- Örebro. Och så måste ja hjälpa pappa. Fyy, vilken jobbig dag!

Av Elin - 13 oktober 2007 17:06

Vi vann mot föräldra-och-syskon-laget! 6-3! Weyy, vill någon ha bilder från matchen så säg till!

Av Elin - 13 oktober 2007 12:17

Strax ska jag iväg och spela föräldramatch, kan bli lite skoj!



Kan fortfarande knappt äta. Igår tog det typ en halvtimme för mig att pilla i mig två tacos och då fick jag dela allt i små,små bitar.  Idag käkade jag cous-cous och det fastnade rätt bra det med =D

Av Elin - 12 oktober 2007 13:44

Så du är en tvilling, jag visste det,
det såg jag nästan direkt,
styrd utav Solen och Mars kan jag se,
vi är så gott som redan släkt.


Du är en framåt person,
som har en hög ambition,
en lycklig framtid astrologen spår,
vart du än på vägen går.


Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och när du har mej när jag tar dej,
din hungrande kropp får frid,
bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.



Och nu sitter dom och skriver poem,
dricker rödvin var kväll,
löser alla världsliga problem,
och älskar till skalden Sundell.



Måste människor slåss,
får aldrig hända oss,
man måste tänka klart va positiv,
förverkliga sig själv och sitt liv.



Du är den vackraste jag mött,
inte tuff och kall och hård som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och när jag har dig när du tar mej,
min hungrande kropp får frid bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.



Jag har gått över till nummerologi,
och räknat ut vår romans,
vi två vi bildar en vådlig kemi,
utan skuggan av en chans.
Det står du är stabil,
att jag är svag labil,
en nattsvart framtid nummerologen spår,
om vi inte skilda vägar gå.



Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och fast det svider å jag lider är det bäst att vi bryter vårt band,
och inte trotsar ödets hand.



Fast du är den finaste jag mött.
Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött.
Ja, du är den finaste jag mött.

Av Elin - 11 oktober 2007 17:28

tandställningen gör ont idag! Fy tusan. speciellt när jag har ätit( och de tär inte lätt, kan bara tugga med framtänderna). Menmen


Ikväll är det konfa. Vi ska träffa konfirmandernas föräldrar, alltså föräldraträff. helt okej 

Av Elin - 10 oktober 2007 18:39

N uhar tandställningen gått sönder. tjohoo. En liten fånig ( men dock viktig ) plupp har lossnat så jag ska till Motala på fredag igen. Fy tusan. Det vart dock lite bättre när Jennie på kören talade om att när hon fick sin tandställning så lossnade det massa gånger första året.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards