The story about Elin

Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 25 mars 2008 12:05

Hata Matte!! Jäkla ekvationer, och jag måste ha minst Vg på provet...(eller ett starkt G). Grrr!

Av Elin - 25 mars 2008 10:24

Blä! Men jag ska motivera mig själv till både och. Först Matte (ligga och plugga i sängen :P) och efter maten gå ut och gå. Sedan ska jag försöka få ihop en bättre text till refrängen jag kom på igår.

Av Elin - 24 mars 2008 16:50

Eller Huskvarna som Jesper skulle påpeka. Fick lite fotvård och sen käkade vi. Enligt Anna-Lena inget märkvärdigt. Nej då. En helt vanlig måndagslunch.

Baconlindad kyckling med soltorkade tomater och rostad potatis med morötter. Sallad med nåt jox på(med jordgubbar i ?? ), youghurt-sås och div. tillbehör. Sedan saffranssockerkaka men vaniljfyllning, grädde och en aprikoshalva. 


Inget speciellt alls... 

Av Elin - 23 mars 2008 15:39

Idag var jag och sjöng med kören i kyrkan. Vi fick godis, men observera. Det är påsk = jag får äta godis!

Av Elin - 23 mars 2008 09:15

Bara för att jag för en gångs skull får sova hur länge jag vill vaknar jag vid 7. Suck. Men, det går att slötitta på Beauty and the geek och Hannah Montana.


För övrigt, jag är på jakt efter en rätt liten, billig resväska. En sådan där hård,plastig sak. Till USA får man ha 46 kilo men bara 23 i varje. JAg måste alltså skaffa en liten resväska som jag kan ha necessär o dyl. i. Mattias tycker jag är dum i huvudet.  


Förressten, Mickis. Jag antar att du kommer att läsa det här innan torsdag. Jag kommer och käkar frukost med er typ 20 över 6 på Torsdag. Jag vet inte vilken uppgång det är så du får komma ut och möta mig =)

Av Elin - 22 mars 2008 10:50

Inte världens bästa kvalitet kanske eftersom den är fotad med mobilen

Av Elin - 22 mars 2008 09:19

Bara Mattias är hemma så vi får käka påskmiddag med mormor och morfar sent i kväll. Men det blir väl bra =)

Av Elin - 21 mars 2008 19:13

Delad i tusen bitar

Utspridda över världen.


Eltejp, Sång och Oljefärg.


En del här, en del där.

Men jag börjar få ihop mig själv igen.


Klister, Noter och Blyertspennor


Ekvationen = X + Y = XY = Hel igen

Telefonsignalen ekar i huvudet


Lim, Gitarrer och Vattenfärg


Men splitter försvann.

Bitar som aldrig kommer att hittas igen


Sytråd, Skalor och Pastellkritor





Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards