The story about Elin

Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 13 mars 2008 21:09

Jaja, det var jobbigt men kul =) Men jag missar ju lägret i helgen men ska ändå åka upp till Malex på lördag och spela match mot Tranås.


Och usch vad grejer jag ska packa/packa upp/packa imorgon. Gympa, fotbolls-grejer + att jag ska till pappa. Blä! 

Av Elin - 13 mars 2008 16:22

Jäkla tvättmedel att kleta fast sig på händerna. Eftersom inte mamma har tvättat på hela veckan och inte är hemma fick jag tvätta massor för hand( jag fattar inte tvättmaskinen!)


Så nu har allt bildats till ett jäkla klet på händerna! BLÄ! 

Av Elin - 12 mars 2008 14:58

Jag pluggar, på totalt onödig kunskap!! Jag ska lära mig låtarna =D


De ska ha schlager-kväll på lördag. Blä på dom! Jag kan ju inte vara med! 


Av Elin - 11 mars 2008 20:34

Jag är så jäkla trött på alla mina VG+. Nu har jag skapat en morot till att plugga.


Jag har 255p nu.


270p = skor för högst 300

275p = skor för högst 400

280p = skor för högst 500


Religion( bara genom att ha mvg på nästa prov) = 5p

Svenska( VG++) = 5p

Musik( 99 % säker) =5p

Geografi( Ska klara!)= 5p

Engelska (VG+, men jag är tveksam)= 5p

Gympa( Eller nej XD ) = 5p

Sammhällskunskp( VG+, varför inte?) =5p


Det värsta är ju att jag vet att jag klarar det. Men moroten är bra! 


(För övrigt går det åt %)=(/)&="#¤%&/ med löpningen( 3 km/vecka) men cykla ska jag fanimej göra imorgon!  )

Av Elin - 11 mars 2008 17:20

Sjupp, inga otrevliga överraskningar. Inga trevliga heller för den delen =)


Körde ner moppen till verkstaden idag iaf, så nu kanske den kan bli fixad =) 

Av Elin - 10 mars 2008 15:55

Usch, vad läskigt det är! Jag vaknade vid halv 5 och var livrädd. Det tog 10 min innan jag överhuvudtaget lämnade sängen....


Idag redovisade jag min bilduppsats. De tyckte jag var mycket förberedd. Tja, jag glömde ju allt hemma i helgen. Tur att det finns overheader! =D


Sedan gick vi ner till musiken.  Min lärare konstaterade att jag måste lämna in min gitarr på garantin =(

Men iaf, vi satt och spelade i ett ljudisolerat rum.


Jag sjöng i mikrofon, spelade elgitarr och Stoffe spelade trummor. Kul!

Mickis bara flummade runt och tyckte nog inte vi var så bra...=D 


Av Elin - 9 mars 2008 13:19

Igår hade mamma och jag en mysig hemmakväll.


Först fri-idrott från kl 5-halv 8. ( jag såg det själv).

Sedan såg vi på postkodmiljonären ( jag kan svaren!) och åt fläskkotletter,kylftpotatis och bearnaisesås. 


Sedan såg vi melodifestivalen (Nordman ska ha cred, de slog Carola!) och syndade. Vi käkade daim-glass....ett substitut för godis, som mamma sa...


Sedan såg vi hur man blir av med en kille på 10 dagar, det är bra.

Sedan somnade jag XD 

Av Elin - 9 mars 2008 13:15

Sorken leder med 2-0.

Idag skulle jag skotta undan högarna åt mamma och vippade kärran 2 gånger på grusgången. Jag lovar att sorken skrattade år mig!! 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards