The story about Elin

Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 21 mars 2008 12:46

Frivilligt! Oj, så jag åkte med mamma till Adelöv (45 min härifrån). Men det var faktiskt lite kul, tavlorna var fina.

Sedan har ju brorsan dumpat alla sina prylar här (han bor ju här tills på måndag, då ska han till helsingborg). Men detta har medfört att vi har fått en bärbar telefon som faktiskt funkar! Whey!

Av Elin - 20 mars 2008 19:50

Well, my life hasn´t always been nice. And i must forgott the old me. But sometimes, I actually like the new me. But well, you think I´m not the same Elin as I was last week? It depends on you. Very much on you. But yeah, I can accept that. You are wonderful together. But I´m jealous. Very jealous.

Think of me for just one second. Isn´t I worth as much as you are? I think I´s strange. What are going to happen with my life? I don´t know...



And don´t ask me why I´m wrote this in English. Maybe I want to practise for my national test next week. And if you find that some word are wrong, please write to me =)

Av Elin - 20 mars 2008 15:56

Jahopp. Så var det påsk. Igen.

Av Elin - 19 mars 2008 20:45

Det känns som om jag är en marionett-docka som blir styrd av någon annan. Någon annan som just nu hatar mig.

Av Elin - 19 mars 2008 16:32

Men teckningen är rätt bra =)

(förutom att det är för korta ben XD) 


Checka för övrigt in syrrans broderi, www.solros.bloggagratis.se 

Av Elin - 19 mars 2008 14:53

Vi missade ju totalt att det var lappdagen idag, suck.


BTW, jag har prov imorgon. Blä på det med 

Av Elin - 18 mars 2008 15:59

Allt ska vara så jäkla perfekt.

Perfekt kärlek.

Perfekta betyg.

Perfekt kropp. 

Perfekt samvete.

Perfekta känslor.

Perfekt liv.


Men om man inte har det då? 

Om man är förbannad på kärlek?

Om man har hyfsade betyg, men aldrig riktigt når upp?

Om man mår dåligt över sin kropp?

Om man bara får dåligt samvete för hur man agerar?

Om man bara ignorerar alla känslor tills det är försent och man missade chansen?

Om man inte har ett perfekt liv? Vad gör man då?



Det känns som att någon styr mig som en nickedocka. Att någon går in för att göra mitt liv förjävligt vissa stunder. Att någon bara totalt struntar i mitt riktiga jag. Att någon bara avskyr mig. 


Av Elin - 16 mars 2008 16:22

Varit hos pappa i helgen. Inte så mkt mer att säga. Vi vann fotbollsmatchen igår. Svenska folket röstade fel i melodifestivalen.


Tja, inget mer direkt 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards