The story about Elin

Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Elin - 1 januari 2008 23:20

Vi hade askul!!


Först åkte vi hem till Stoffe. Okej det kanske inte var så kul. 8 mil på slingriga skogsvägar i snöstorm. Menmen.


När man klev in i deras hus, i vardagsrummet, man bara wow! Så megacoolt det var!


När vi kom fram fikade vi och grejade.Då åkte Soffes pappa och hans sambo iväg. Sedan spelade vi div. spel och sedan käkade vi tacos. Med vildsvins- och renfärs. jaja, det var intressant =)


Vi åt megamkt godis (ja hade köpt 1,5 kg) och såg på film o grejade me stoffes laptop.


Sedan hade vi snöbollskrig och snöbrottning. Alla vart dyngsura och typ ingen hade ombyteskläder. Det hängde verkligen blöta kläder i hela tvättstugan =)


Sedan såg vi lite på Grease och sen gick vi ut för att skjuta raketer.


De bor precis vid en sjö så vi gick ner till en brygga. Martin sköt raketer och vi skålade i pommac och alko-fri jordgubbschampange(som för övrigt inte var speciellt god XD ).


Efter det glodde vi på film, Nära och Kära. Den var inte speciellt bra och sedan såg vi Sandor slash Ida. Den duger men Mickis och jag blev lite trötta i sluten så vi grejade innan vi skulle sova och sen gick deflesta och lade sig. Mickis och jag kollade sista gången på klockan vid halv 5. Tror aldrig jag har varit uppe så länge.


Mickis o jag delade ett rum med jättesmå, höga sängar. Jag trodde jag skulle ramla ner. Martin o Madde delade ett rum, Stoffe sov i sitt rum o Johanna o Sacha sov i ett annat rum.


Imorse vaknade jag hlav 10 av att Mickis skrek HEJ, rakt i mitt ansikte. Då hade hon sprungit runt i huset och väckt alla andra. Då var det strömlöst i hela huset. Så går det när man sitter mitt ute i skogen och det har snöat blöt-snö typ halva natten.


Menmen. Några hämtade vatten från sjön så vi kunde koka thé och sedan åt vi frukost typ halv 11, 11.


Vi har slöat i princip hela dagen sen. Sacha o Johanna blev hämtade vid 1 och vi vid 2. När vi väntade på skjutsen satt jag och spelade på en gitarr jag hittade, Stoffe stickade ochMickis målade. Och Martin o Madde, tja.Äh =)


Efter diverse omvägar över Blåvik var jag hemma halv 5. Men fasiken vad kul vi hade!!! =D




Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards