The story about Elin

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Elin - 26 januari 2008 13:29

Vart tappade jag bort mig själv?
Varför förstår jag inte vad som sker omkring mig?

Tänk på er själva först, det är ni värda. Jag älskar er.
Men varför skulle det här ske?
Jag förstår att DU gjorde som du gjorde, det hade jag också gjort.
Men låt inte det bli som förra gången. Snälla.

Jag har tappat bort mig själv på vägen någonstans.
Jag vill hitta mig själv.

Vissa dagar vet jag vem jag är, oftast.
Men sen kommer de här dagarna. Då jag börjar fundera på vem jag är.
Och varför jag är den jag är.
Och vad som sker runt omkring mig.
De här dagarna fyllda med funderingar. Jag hatar de här dagarna!

Av Elin - 26 januari 2008 13:04

Varför blir det såhär? Ni verkar liksom inte bry er? Man kan faktiskt anstränga sig lite. Det är precis som förra gången, men då var det värre. Du sårade mig då. Men när du vet om hur det blir, varför inte försöka iallafall? Håll ut istället för att fly ifrån det. Det är inte speciellt lång tid kvar.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards