The story about Elin

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Elin - 5 januari 2008 23:04

Vi kom faktiskt typ delad 3-a i cupen. Inte så dåligt av 11 lag, jag är nöjd =)

Vi släppte in ett mål och gjorde 2, på 5 matcher. Men i semifinalen var deras mål tur, men snyggt. Jaja, Det är bra spelat tjejer =) ( men jag tror aldrig att jag har varit så hungrig i hela mitt liv! XD)


Av Elin - 5 januari 2008 09:54

Och jag gick upp jättetidigt. Vaknade  5 (trodde jag )och reflekterade över att det var så ljust ute och gick upp en kort sväng. Sen gick jag och kröp ner under täcket igen ( jag fryser konstant här, det är typ snöstorm ute). Iaf, så kollade jag på klockan. Halv 9. Jag skulle gå upp om 10 minuter typ. Fan


Sedan när jag lyckats masa mig upp och klätt mig i nattlinne, pyamas, tjocka strumpor och fluff-morgonrocken fixade jag en mega-frukost eftersom jag inte kommer hinna äta lunch idag.

Min frukost: Fil med Flingor, Blåbärssoppa, Juice, Thé, Två stoora mackor( en med ost och en med kaviar). Och nu är jag proppmätt, Bläch. Men jag ska ta någon macka lr något straxinnan vi åker( samlingen är halv 12)och sedan får manväl ta med sig matsäck.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards