The story about Elin

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Elin - 23 januari 2008 21:11

Stackars vår gran. Banverket ska hugga ner den för att den står för nära järnvägen =( Ingen mer julgran. Men jag har ett annat projekt till brorsan. Tänk Liseberg =)


 Något roligare: Morfar hade chattat meden släkting i USA ochhon skulle med glädje ha mamma och mig där. De skulle ordna en släktträff =) Så mamma och jag ändrar om i våra planer, det blir nog 4 veckor i USA

Av Elin - 23 januari 2008 15:01

Elevrådsmöte. Jag fick vara vikarierande sekreterare = )

Sedan kom jag in på fån-engelskan( senare, eftersom jag vart på elevråd)  och läraren direkt: Ja, det kan ju du göra Elin! Jag bara: ehh...vad gör vi?

Jag skulle måla av ngt diagram från tavlan.


Senare på den lektionen kom det in någon och sa att jag skulle till tandläkaren. Liksom jaha. Så jag gick ner dit o hon yra om att jag hade glöm det. Men de hade ändrat från den här tiden till nästa vecka o sen tydligen tebax nu. Men jag fick bara slipa bort lite av de blå plastplupparna.

Skitjobbigt och äta!( för övrigt åt jag 6 scnitslar, nu är jag iaf mätt)


Senare hade vi tyska. Efter 45 minuter förstod man faktiskt mkt av texten XD

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards