The story about Elin

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 25 april 2010 21:20

Trevlig dag, måste jag säga. Jag rensade ut lite klänningar, fikade hos farmor, träffade världens sötaste Frida och såg på Amazing Race.


Tyvärr fungerade inte moppen(igen!) vilket inte var så skoj. Dessvärre hann jag inte heller köra bil vilket jag borde ha gjort. Men annars har det varit en väldans bra dag.


Denna vecka blir sådär härligt körig med saker varje dag, + lite prov. Men nästa helg väntar med picknick och sedan mammas födelsedag =)


Av Elin - 25 april 2010 10:55

Jäklans, vad bra de var igår! Hela globen var full och dansarna var grymma. Det bästa var ändå när en hel publiksektion började dansa =)


Jag hann in till Beyond Retro med, och jag hittade en fin blommig (tant)klänning som vi misstänker kan vara handsydd. Jag ska bara lägga upp den lite, sedan kan jag kanske bjuda på en bild =)


Det var en väldans trevlig dag igår =D


Idag kommer Niklas och Malin hit och sedan har jag en svenskagrej att göra. Men först ska jag beställa hem lite grejer från Hm =)

Av Elin - 23 april 2010 16:34

Idag är det fredag =) Det betyder Solroskärnor =D


Det varit en bra dag, jag är nästan frisk och jag kan andas igen vilket är rätt skönt. Dessutom blir det ju Stockholm imorgon, med förhoppningsvis Beyond Retro, och definitivt Bounce. Nice =)

Av Elin - 22 april 2010 21:10

Jag överlevde körskolan med. Men nu, spännande Hockeymatch =D

Av Elin - 22 april 2010 13:07

Idag fyller världens bästa Matilda 18 år! Grattis =) Vi firade med ett paket inslaget i 13 lager omslagspapper som innehöll frukostpengar, hon blev jätteglad =)


 


Jag hittade en jättefin bild på Matilda =)

(Jennifers bild)

Av Elin - 22 april 2010 12:59

Idag mår jag bättre, men jag är fortfarande sjuk. Trots det gick jag till skolan och överlevde dagen, mest för att jag slutade halv 12 och mamma hämtade mig =)


I eftermiddag är det körskola, och jag måste plugga tills dess. Det glömde jag bort igår, för när jag hade tråkigt kunde jag ju ha pluggat. Nej då, då strök jag tvätt. Suck, jag är för snäll ibland.

Av Elin - 21 april 2010 12:18

Jag är redan less på att vara hemma och sjuk. Hoppas att jag är bättre imorgon, det är ju körskola då med.


Jag har liksom brist på saker att göra och lär ju ligga framför tv-n hela eftermiddagen. Jag får väl sticka något =)

Av Elin - 21 april 2010 09:29

Usch, jag vill inte vara sjuk! Speciellt inte eftersom det är Matildas födelsedag imorgon och eftersom vi ska på Bounce i Stockholm på lördag. Jag hoppas jag är frisk tills dess. Idag är jag i alla fall hemma från skolan och kurerar mig. Thé, halstabletter och filmer kanske hjälper.


http://0e.img.v4.skyrock.net/0e4/bounce111/pics/1497202372_small.jpg


Bounce =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards