The story about Elin

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 11 april 2010 11:05

Det var trevligt på mässan igr. Inte för att jag köpte något men det var kul att bara gå runt där. Vi var hemma kavrt över 8 och sedan orkade jag inte starta datorn...=)


MIn morgon har spenderats framför WIld Child med thé och scones. Det blev väldans mycket engelskt där =) Jag vill också leva i Wild Child för en dag. Så underbart =)


http://thefilmbloggen.files.wordpress.com/2008/12/wild-child.jpg


Världens bästa film =)




http://thecia.com.au/reviews/w/images/wild-child-2.jpg



Att världens snyggaste Alex Pettifer är med gör ju inte saken sämre direkt ;)

Av Elin - 9 april 2010 22:10

Det måste vara något av det bästa som finns! Risken är bara att man äter lite väl mycket, mår lite halvilla just nu...

http://svnbelle.files.wordpress.com/2008/06/halfbaked.jpg


Världens underbaraste glass...




Jag vet inte om jag har skrivit detta innan, men imorgon ska jag med mamma och hennes väninna på Älvsjömässan. Det är trädgårdsmässa, och nej, jag är inte alls intresserad. Mamma har dock lockat med att det finns kläder och andra prylar, så jag ska nog överleva. Jag menar, lika gärna som att sitta hemma och ha tråkigt kan jag ju åka till Stockholm över dagen. =)


Nu ska jag spä på mina tant-poäng ytterligare genom att läsa Hemmets Journal som vi fick av farmor idag. Dessutom ska jag försöka sova på mitt onda öra...


Godnatt!

Av Elin - 9 april 2010 16:06

Jag fick ett infall förut och nu har jag sprungit/gått drygt 5 kilometer. Jäklans vad stolt jag är!


Nu ska jag äta ett äpple, läsa min expressen fredag och ikväll ska jag gräva efter min half baked i frysen =D

Av Elin - 9 april 2010 14:00

 


Detta var vad jag gjorde i Mjölby idag , tack Josse för hjälpen =)

(Hålet däruppe är nytt, det andra har jag haft länge)



Det var jättebra. Jag hade ju ett presentkort där, så för det fick jag ett armband + håltagningen eftersom att Josse är nybörjare.  Trevligt värre, jag behövde inte betala något =)




 


Här är en bonusbild =)


En usel bild på kjolen och cardiganen jag köpte igår. Jag är lite småkär i kjolen =)

Av Elin - 9 april 2010 09:33

Varför luktar det vitlök om mina naglar fortfarande? Igår när jag kom hem från körskolan slängde jag ihop en tomatpasta lite snabbt. Självklart var det vitlök i, och då till min fråga: Hur jäklans länge kan vitlökslukt sitta i naglarna egentligen? Det är helt sjukt!


Jaja, nu ska vi strax till Mjölby, men först ska jag skörda pumpor på farmen =)

Av Elin - 8 april 2010 22:11

Gosh, vad jag har längtat efter att få köpa nya grejer! Och efter mycket letande hittade jag nästan allt jag skulle ha( inga jeansshorts eller någon plånbok dock), b.la


- En kort Cardigan

- En kjol

- Ett par Jeans

- Ett linne

- Ett par skor( det skulle jag egentligen inte ha ;) )



Och dessutom en Ben n Jerry =)


Detta fick jag för 1000 kr, så jag är supernöjd!


Dessutom sprang jag helt oväntat på Lisa på stan, så kul att träffa henne igen =D


Imorgon ska jag till biblioteket för att kolla upp en grej till mitt projektarbete.Dessutom ska jag till Mjölby och göra en superrolig grej, vad det är får ni veta imorgon ;)


Kram





Eftersom datorn dummar sig kan jag inte lägga en bilddtext under, så den blir här istället:



Mina supersnygga skor jag köpte idag =D

Av Elin - 7 april 2010 15:04

Jag läste lite fel i ett recept nyss, och läste:


2 st Gulliga lökar


=)

Av Elin - 7 april 2010 13:51

Titta! Den är äntligen klar =)


 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards