The story about Elin

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 14 maj 2010 17:18

Jag är riktigt nöjd med min klippning. Hon klippte typ 5-10 cm och det syns knappt...så långt och slitet var håret =)


När jag kom hem gjorde jag kaffe med grädde och kakao och åt en kärleksmums. Mamma köpte expressen fredag till mig + att Allt om resor och Buffé kom. Så denna fredag blev himlans bra! Ikväll har jag ju dessutom min efterlängtade Ben n Jerry's...


http://images.tidningskungen.se/upl/normal385/allt-om-resor-9-2009-1.jpg


Himlans bra tidning =)

Av Elin - 14 maj 2010 11:45

Woho! Nu är jag klar med ännu en teckning. Men jag är tveksam till skuggan i högra hörnet så vi får se om den blir kvar...

 


Jag är usel på att fota av mina teckningar så detaljerna är skarpare i verkligheten.



Jag hoppas att copyrighttexten inte stör allt för mycket, men sedan en av mina bilder blev snodd så lägger jag på den. Det gör det lite svårare att sno dem i alla fall =)

Av Elin - 14 maj 2010 08:28

Jag vakande som vanligt alldeles för tidigt när jag har sovmorgon, det brukar bli så =)


Jag skulle tagit moppen tll Boxholm idag, men det får nog bli bussen istället. Det regnar mycket...

Av Elin - 13 maj 2010 21:23

Mamma och jag å på ladugård idag och jag älskar det stället =) Sedan åkte vi runt och tittad epå konst och så har jag tätat ekan. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag vilket är rätt skönt.


Imorgon ska jag försöka sy lite på min klänning och sen hade jag visst en frisörtid bokad.


Förresten, kolla in denna coola länk. Jag är grymt imponerad!

Av Elin - 13 maj 2010 10:03

Nu spelar de Superstar av The ark på radion. Och jag blev genast väldigt glad =)


Idag ska mamma och jag på konstrunda. Och det bästa av allt, vi ska äta på ladugård 206 =)


Av Elin - 12 maj 2010 18:19

Det här har varit en sådandär mysig dag när det mesta har varit kul. det örjade med lite slapp sovmorgon( jag gick til laulan och kollade på stars on stage), sedan en lugn mattelektion + lite form. efter det gick vi ner på stan, jag köpte ett örhänge och så åt vi glass =) Jag fick min kaffeglass, den absolut godaste glasssmaken!


Sedan åkte jag hem och vände för jag tog moppen( när den väl startade) och simmade 1 kilometer. Så effektiv har jag i alla fall varit idag =)


 


Sara och Matilda på formlektionen =)

Av Elin - 12 maj 2010 08:47

Jag har sovmorgon till halv 12. Det är så skönt att vara i skolan kvart i 9 då. Menjag kan jobba klart naturkunskapen, så helt bortkastad tid är det inte ändå.

I eftermiddag ska Sara, Matilda och jag följa upp vår vårtradition och gå ner till stan och äta glass =)





Wohoo, jag har en sådan här i frysen med =) Jag upptäckte att det inte var nötter i, utan bara mandlar så det ska bli spännande att smaka

Av Elin - 11 maj 2010 14:46

...är något av det värsta som finns. Jag fick reda på mina engelskaresultat idag: VG på hör- och läsförståelse och G på det skriftliga. G-et var riktigt surt men jag hoppas ändå på VG i hela kursen.


Nehäpp, om man skulle ta och köra lite ¤%&/()= ved.

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards