The story about Elin

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 11 maj 2010 08:14

Har just gjort det mest oseriösa provet någonsin =) Det var Ja och nej frågor och man kunde svara flera svar på samma frågor. Spännande.


Nu sitter jag i datasalen som vanlig och väntar på nästa lektion. I eftermiddag ska jag köra ved och kanske åka och simma. En rätt seg dag med andra ord.

Av Elin - 10 maj 2010 15:07

Wihho! Den 7:e ska jag åka med de andra konfirmandledarna till Ullared =) Inte helt fel =) Och denna vecka är int eheller helt fel, vi går ju bara tre dagar.


Nu ska jag ta tag i AoS-uppgiften, sedan blir det dans =)

Av Elin - 9 maj 2010 14:26

Himlans trelvligt det där =) Men jag är sjukt trött just nu, så jag ska parkera mig framför tv-n hela eftermiddagen med en stor kopp kaffe. Jag har inte gjort annan än att äta hela helgen, så min Ben n Jerry får vänta tills nästa helg =)


Men som sagt, det var himlans skoj och jag är glad att jag åkte. Vi hade jättemysigt, trots allt regn, och jag tror att sådana här helger behövs ibland.

Av Elin - 7 maj 2010 09:09

Det blev visst ett litet inlägg i alla fall. Jag har paus i provet nu, och än så länge går det hyfsat. Men nu väntar hörförståelsen, inte kul!!


Efter skolan ska jag hem, dusha och packa det sista, sedan åker jag =)

Av Elin - 6 maj 2010 21:20

Det blir nog ingen bloggande förrens på söndag, jag åker ju på läger i helgen.


Imorgonbitti har jag visst ett nationellt prov i Engelska B igen. Hoppsan. Jag kanske ska gå och lägga mig  nu och se till att inte försova mig imorgon( men i så fall kan mamma väcka mig ). Så ha en bra helg allihopa!


Puss och Godnatt




Till den blå pricken ska jag i helgen =)

Av Elin - 6 maj 2010 13:09

Jag hade en riktig skitmorgon eftersom jag försov mig 35 minuter. Allt som normalt sett tar en timme tog 15 minuter men jag hann till bussen. enda missen var att jag klämde ögonlocket i ögonfransböjaren vilket inte alls var skönt.

Sedan var jag uppe i varv de två första lektionerna, fast jag höll på att somna på samhällskunskapen...


Men, min dag är så mycket bättre nu. Inte nog med att jag slutade 20 i 12, blev hämtad i skolan och mamma hade köpt två Ben n Jerry's för 75 tills nästa helg...


Hon hade köpt In Full Regalia!


Åh, jag har lyssnat på halva skvan nu och jag bara njuter. Dessutom håller jag på och läser tidningen som följer med, och allt detta för bara 99 kr. Helt underbart.

Om jag inte får jobbet på Hultsfred i sommar, vilket innebär att jag inte kan se The Ark, ska jag tvinga Matilda med mig till Linköping och se dem på stadsfestivalen.




http://2.bp.blogspot.com/_TKcnNi8CG_A/S6sloa-XLnI/AAAAAAAAEeQ/tr2JeOKxp2c/s400/thearkpressphoto_small.jpg


<3




Av Elin - 5 maj 2010 19:13

Woho! Imorse blev jag klar med religionen, och sedan har jag joggat 5 kilometer i eftermiddag( nåja, jag gick en bit av det, men jag joggade mest). Här är vi effektiva måntro!


Nu ska jag äta. Jag har inte gjort det sedan kl.3 så min mage skriker just nu.

Sedan blir det Anna anka =)

Av Elin - 5 maj 2010 09:14

Eh, jag glömde köpa The ark-skivan igår med! Fasiken också. Mamma får köpa den imorgon =)


Jag köpte ett thé igår, Goji och havtorn. riktigt gott, men det smakade definitivt inte grönt thé.


Nehäpp, här är i alla fall jackan jag köpte =)


Jag skulle inte alls köpa någon jacka igår. Opps. Men fin är den =)

 

 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards