The story about Elin

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Elin - 15 december 2010 21:05

Jag vann ju ett Dj Hero från marabou för inte alltför länge sedan. Jag hade ju gärna vunnit en handuk med (för de är så coola)  och har varit med och tävlat om det. Häromdagen hade de en utlottning som jag missade och då blev jag såklart sur.


Men idag när jag kom hem hade mamma en överraskning åt mig. Hon hade vunnit en handduk som jag fick! Wihoo! Så nu börjar jag misstänka att vi är sponstrade av marabou...Hoppas bara att jag vinner de 2,5 kilo godis jag tävlar om med =)


http://www.svenskidrott.se/Downloads/40010/pics/Marabou.gif


Mmmm, Marabou!

Av Elin - 15 december 2010 17:16

Dag 15 – Den här veckan


Den här veckan, tja, den har varit( och är) himlans bra än så länge!


Idag har jag avslutat allt jobbigt innan jul( det vill säga en bokdiskussion och en projektarbetes-del-redovisning). Imorgon ska jag till tandläkaren = sovmorgon och sedan blir det en slappkväll.


På fredag åker jag in till skolan och äter julbord, och sedan hem och vänder innan vi ska till Göteborg, där är ju Lollo och Thomas =)


På Lördag ska vi på jul på Liseberg och sedan på Italiensk restaurang.

Och på söndag blir det brunch!!


Perfectly!



Bra lektioner vi har =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards