The story about Elin

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Elin - 21 december 2010 21:25

Vi jagade julgran föut. Jag skulle kliva in i skogen från vägen och försvann rakt ner i ett dike. Spännande mycket snö där. Tillslut, efter mycket stök, hittade vi en gran som troligen blir fin. Inte lätt att se med all snö på och när det blev mörkt.


Väl hemma satte jag igång med julbak och knäckkokning. Man kommer kunna slå ihjäl folk med min knäck, men mamma sade att lime-varianten blev smarrig. Hon smakade dock innan den stått i kylskåp...


Imorgon ska jag försöka hinna slänga ihop en råglimpa, efter julavslutningen men innan jul-lanet i skolan. Ja, det är bra tidsplanerat här!

Av Elin - 21 december 2010 15:16

Dag 21 – Det här saknar jag


Jag tänker vara ytlig i detta inlägg. Åtminstone i första punkten. Jag saknar nämligen en bra ämnesomsättning. I alla fall så tolkar jag det så eftersom att jag inte kan äta sötsaker när jag vill utan att gå upp 10 kilo på ett halvår.


Jag saknar inte så mycket saker egentligen. Jag har det rätt bra som det är, men självklart finns det alltid saker som kan bli bättre. De saker jag kommer på är rätt banala( såsom förra punkten) och jag klarar mig egentligen utan dem.



Jag saknar även förmågan att smärtfritt ta mig runt höghöjdsbanor, men det kanske ni redan förstod? =)
Bild lånad av Lollo

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards