The story about Elin

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Elin - 20 december 2010 22:06

Dag 20 – Den här månaden


December 2010.

Jag gillar december, såklart för att julen kommer. Det är så mysigt med alla adventsljusstakar och när det faktiskt finns ljus upp i mörkret.

Denna december har dock varit fruktanvärt kall. Jag ska egentligen inte klaga, men minus 23 grader när jag ska vänta på bussen är inte snällt! Nu de sista dagarna innan jul ska jag laga kopiösa mängder mat och godis som kompensation för kylan utanför, och imorgon ska jag jaga rätt på en julgran. Så God jul på er!




Citat av Kristina:

Sara, vi ska aldrig skaffa barn tillsammans. de skulle bil fett fula.


Det är tur att lolcam exiserar, annars skulle meningslösa lektioner inte vara fullt lika roliga...


Av Elin - 20 december 2010 12:00

Lite försenade, men varsegod:


Dag 18 – Min favoritfödelsedag


Jag minns faktiskt ingen speciell födelsedag. Den senaste är ju såklar färskast i minnet, och den var nog lite speciell eftersom jag fyllde 18. Men som sagt, alla födelsedagar är lika bra!


Dag 19 – Detta ångrar jag


Jag ångrar att jag inte ''antog'' en möjlighet som jag hade för några år sedan. Jag undrar hur det hade blivit om jag bara vågat lite mer?


Om man ser till lite mer aktuella händelser så ångrar jag definitivt att jag valde Engelska C som tillvalskurs. Jag har säkert nytta av den längre fram, men just nu känns den bara förjävlig.



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards