The story about Elin

Alla inlägg under januari 2008

Av Elin - 23 januari 2008 15:01

Elevrådsmöte. Jag fick vara vikarierande sekreterare = )

Sedan kom jag in på fån-engelskan( senare, eftersom jag vart på elevråd)  och läraren direkt: Ja, det kan ju du göra Elin! Jag bara: ehh...vad gör vi?

Jag skulle måla av ngt diagram från tavlan.


Senare på den lektionen kom det in någon och sa att jag skulle till tandläkaren. Liksom jaha. Så jag gick ner dit o hon yra om att jag hade glöm det. Men de hade ändrat från den här tiden till nästa vecka o sen tydligen tebax nu. Men jag fick bara slipa bort lite av de blå plastplupparna.

Skitjobbigt och äta!( för övrigt åt jag 6 scnitslar, nu är jag iaf mätt)


Senare hade vi tyska. Efter 45 minuter förstod man faktiskt mkt av texten XD

Av Elin - 22 januari 2008 16:33

Eftersom massor i klassen var sjuka idag och flera var och kollade i Vadstena på gymnasier var vi inte alls många. På No-n var vi 14 pers och på gympan typ 18 eller 19 ist för 27. Rätt skönt =)

Jag ska ta tag i tyskan strax, lovar

Av Elin - 21 januari 2008 19:36

Japp, så bra gick den löpträningen. Postivt att jag inte orkar 2,5 km. Hela laget fick liksom springa tebax o runda mig. Weey. Det kändes som jag skulle spy rent ut sagt. Jaja, Nästa träning ska jag puscha mig själv mer, nu vet jag iaf vägen.

Av Elin - 21 januari 2008 15:35

När jag vaknade imorse var min första tanke: Fan, det är skola idag. Men jag fick iaf skjuts av mamma, hon skulle ändå iväg då.


På musiken var alla akustiska gitarrer slut så jag fick en elgitarr med förstärkare, kul =D


Och nu, halv 6, har jag löp-träning med fotbollen. Fy fan 

Hmm

Av Elin - 20 januari 2008 21:37

Det var ju en...hmm..intressant ledarträff.

Vi bestämde iaf gransnäs, o inte utomlands. Rätt skönt det.


Sedan startade inte min moppe. Ovanligt va? Men Stoffe fick tillslut igång den. Jäkla moped!

Av Elin - 20 januari 2008 13:54

En dag till spillo framför datorn

Av Elin - 20 januari 2008 10:28

Idag är det slappdag. Mamma tyckte jag skulle skriva på uppsatsen men de orkar jag inte.

Gå ut och gå då? Nej, det är tråkigt att gå samma väg hela tiden.

Måla? Ja, det skulle jag gjort om inte mamma hade snott med sig mina oljefärger till målarkursen och om jag haft nåt att måla på.


Jag ska iof på ledar-träff i kväll. Hm, kul. Eller inte. Jag ska iaf hävda att resan blir på påsklovet, så de så! Men Mickis o Johanna kommer hit innan så jag kanske borde röja lite i mitt rum

Av Elin - 19 januari 2008 21:02

Det blir nog kungshöga ändå. Jag trivdes ju inte i Tranås första gången men det gjorde jag i kungshöga. Dessutom kan man välja kör utöver sina andra val + musikprofil 200p. Och då får jag ändå utvecklas inom musiken. Så jag har nog bestämt mig nu. Dessutom funderar jag på att bli en som designar saker åt IKEA(vad heter det, någon?) eller en scenograf. Och då är det bättre att läsa bildinriktning. Nu ska jag bara ta reda på om tillvalet gäller i 1-an eller om tyskan börjar först i 2-an

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards