The story about Elin

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Elin - 3 augusti 2010 22:07

Okej, kan ju ha lite uppdatering av vad som har hänt idag med =)


För det första vakande vi en timme tidigare eftersom att mamma hade glömt ställa om klockan. Men iväg från Göteborg kom vi och till Kinna med, där jag köpte tyg till min studentklänning( jag är ute ett år iförväg, är inte det bra planering så säg!). Sedan tog vi svängen förbi Gällstad och Lager 157 där jag blev 300 kr fattigare men två linnen, ett par örhängen och ett par skor (från Scorett!) rikare. Kändes helt överkomligt faktiskt!


Hela eftermiddagen/ kvällen har gått åt till att sortera bilder och lägga upp dem på facebook, men ett smakprov får ni här:


 


Såhär glad är jag över att vara i Grekland =)


Fler bilder kommer lite då och då, måste ju dra ut lite på det =)


Imorgon ska vi lite spontant till Kolmården, eftersom min brors kompis jobbar där. Inte helt fel =)


Och på fredag ska jag tillbaka till Göteborg, på en liten roadtrip med en annan broder, och såklart inkluderas Liseberg och ett obligatoriskt brunch-besök =)


Så denna vecka blir intensiv men gu så härligt det är!

Av Elin - 3 augusti 2010 15:15

Wie, nu är jag hemma! Anledningen till detta blogguppehåll var såklart Greklandsresan!


Det var helt underbart. Sol hela tiden, 26 grader i havet, pool, tzatsiki och sjukt mycket mer underbara saker! Så fort jag har lagt in bilderna i datron lägger jag upp några här. Men nu måste jag packa upp väskan...

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards