The story about Elin

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Elin - 8 augusti 2010 22:55

I fredags åkte som sagt Jesper och jag på Roadtrip till Göteborg och i lördags var vi på Liseberg. Jäklans vad det regnade, och vad folk det var, men skoj hade vi! Jesper gjorde en ''Jesper'' och tappade mobilen i jukebox, men som tur var så hitade personalen den. Lollo och jag dansade dansmaskin tills jag trodde att jag skulle dö ( varför inför man inte det som gympass förresten? Då skulle jag garanterat gå dit!) och så åkte vi Spinnrock och Lollo trodde hon skulle dö =)

Vi var även uppe på Ben n Jerry's glasscafé ,vilket är obligatoriskt vid Lisebergsbesök! På kvällen spelade vi galet mycket Yatzy + plump och drack thé och åt Lollos ny-vunna daim.


Idag åt vi bruch på Bitter, och man lbir alltid så sjukt mätt där. Sedan spelade vi mer Yatzy innan Jesper och jag åkte mot Jönköping. I bilen lyssnade vi på sådan där riktig roadtrip-musik, typ Whitesnake och Bon Jovi. I Jönköping tog jag Swebus hem och var hemma runt halv 9. Sedan har jag sett på film.


Världens mysigaste helg var det faktiskt! =)

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards