The story about Elin

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Elin - 11 augusti 2010 20:40

Pappa och jag hämtade båten idag. Den ser mest ut som en korsning mellan en kanot och en båt, för den är jättelångsmal. Och grön. Fult grön. Men det spelar ingen roll. När pappa väl har fixat till den kommer jag att kunna meta =)


Annars har jag inte gjort något spännande idag. Rensat garderoben dock, vilket behövdes. En kasse kläder blev det att skicka iväg, så det är dagens goda gärning!


Imorgon ska jag först till Linköping och sedan förbi hos mormor och morfar för att slutligen landa i Nykil hos Niklas, Malin och Frida =)

Av Elin - 11 augusti 2010 10:42

Efter att jag hade gått en timmes promenad( bra Elin!)så rinde pappa. Han hade visst köpt en liten roddbåt, så nu kan jag äntligen meta! Eftersom att ekan vi har bara läcker, och är utom räddning, så pratade jag med honom om att en liten plastbåt vore bra. Och nu hade han hittat en billig på blocket( bara de nya årorna som följde med kostade mer egentligen än slutpriset) så den hade han köpt. Härligt, åh, vad jag ska meta!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards