The story about Elin

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Elin - 16 januari 2011 17:15

Efter att ha haft årets( och förra årets) värsta sammanbrott inklusive gråtattacker och hela baletten sov jag inte överdrivet bra inatt. Jag vaknade klockan 7 och gick upp när jag insåg att jag skulle gå upp först en timme senare.


Väl uppe i rätt tid skulle jag marinera kycklingen tills ikväll och spillde ut soja i hela köket. Underbart.


Fast när jag träffade Frida blev jag på lite bättre humör för man kan inte annat än att bli glad av världens bästa unge. Mattias var även där och han gav mig lite nya idéer så allt känns inte fullt så hopplöst längre. Dessutom är han min absoluta favoritperson just nu. Han tyckte nämligen att jag behövde London-biljettpengarna till annat och bestämde sig för att betala min flygbiljett! Behöver jag säga att han är bäst?


Efter att ha halkat upp med pappas bil, och sandat isen, så ska jag se på tv.


Som sagt, nya idéer pågår i mitt huvud just nu. Här ska fanimej sökas jobb!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards