The story about Elin

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Elin - 25 januari 2011 21:14

Jo sörrni, det är så att jag har gjort verklighet av en idé. Jag har nämligen startat en matblogg!


Efter att ha suttit och pillat med designen jag-vet-inte-hur-länge så börjar den se bra ut. Men den är inte färdig än, men jag lovar att länka när jag är klar! Då kommer jag att bjussa på massa smaskiga recept, bland annat på grön ärtsoppa =)


Nu väntar handbollen!

Av Elin - 25 januari 2011 15:01

Imorse skulle jag med bussen 20 över 7. Trodde jag.


Trots att jag hade sovmorgon och kunde tagit bussen en timme senare gick jag ner men ingen buss dök upp. efter 20 minuter ringde jag trafikupplysningen som sade att bussen satt fast bakom en trafikolycka men ''bara'' var 30 minuter sen. Så jag stod kvar och väntade istället för att gå hem emellan.


20 över 8 behagar nästa buss att dyka upp. Då har jag stått där i över en timme och var djupfrusen, och inte nog med det, väl framme i Mjölby får jag gå i snöstorm till skolan.



På väg hem från bussen nu så halkade jag dessutom på en isfläck. Jag tror inte att jag ska åka och simma,då jag lär väl drunkna....


http://www.kilab.se/local/site/images/storgods_ostgota.jpg


Rekomenderas ej som färdmedel en dag som denna



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards