The story about Elin

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Elin - 21 januari 2011 22:20

Som jag skrev i förra inlägget har jag gjort massa saker idag som bara har legat och malt i bakhuvudet. Här är ännu en grej som jag har funderat länge på, och borde ha fixat tidigare, men som nu är fixad.


Jag uppmanar nu alla mina bloggläsare( även om ni inte är så många) att klicka på länken och anmäla er. Ni kan rädda liv!




En väldigt gammal men fin bild från klassresan till Gotland i högstadiet. En gammal klasskompis till mig la nyligen upp massa gamla bilder på facebook, så nu måste jag ju dela med mig lite. Ser ni mig?

Av Elin - 21 januari 2011 16:05

Idag har jag stått i köket hela dagen, och gud vad underbart det är =)


Först blev det kanelbullar fyllda med mandelmassa (bild kommer, så fort jag laddat kameran!), köttfärspaj och så hemgjord musli på det. Bullarna blev smaskiga, jag har provsmakat nu och skickade dessutom med pappa en påse.


Jag har också mailat iväg ett viktigt mail, äntligen bokat en körlektion, bytt sängkläder, först över pengar och tecknat. Det är så skönt att bli av med alla sådana där grejer som bara ligger och maler i bakhuvudet.


Nu ska jag snart fira in fredagskvällen med spenat och kesofyllda canneloni gratinerade med bechamélsås och parmesan.


Imorgon blir det Linköping och shopping!

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards