The story about Elin

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Elin - 23 januari 2011 21:29

Nu har jag anslutit mig till Verified By Visa. Ska bli väldigt spännande att se om det fungerar...


Annars har dagen bjudit på en förkyld Elin, En ännu mer förkyld Mickis som somnade i soffan och dans i Tranås.


Nu ska jag krypa ner i min säng med en engelskabok som, peppar peppar, verkar riktigt lovande! Godnatt!


http://www.coverbrowser.com/image/bestselling-mystery-thriller-2008/208-8.jpg


Plågsamma engelskaböcker

Av Elin - 23 januari 2011 09:55



Är den inte underbar så säg?


Efter mycket om och men så fick jag tag på en riktigt snygg väska igår! Jag tänker inte säga vart jag köpte den, och till vilket pris, för då kommer alla köpa en likadan =)


Först hittade jag bara en svart och köpte då en brun av en annan modell. Men sedan hittade jag den här i brunt på ett annat ställe, så då bytte jag ut den jag hade köpt mot denna, och jag är så sjukt nöjd!




Jag köpte även denna, också till ett löjligt pris.


Sedan köpte jag en tönt-väst till dansuppvisningen och två dukar som jag slaktat till mitt lapptäcke. Detta gick på 20kr sammanlagt =)


Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards