The story about Elin

Alla inlägg den 6 november 2007

Av Elin - 6 november 2007 20:39

Fjortisen (homo sapien fjorticus)
är ett flocklevande djur som ofta syns vid skymning kring McDonalds,
ibland även vid sibyllagrillar,
i stora gäng.
Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte där
jakten på den mest IQ befriade tjejen börjar med att
spela upp sin senaste ringsignal på mobilen.
Honorna känns igen på sina översminkade,
konstgjorda utseenden och rosa stringtrosor som hänger strax under armhålorna.
Byxor i barnstorlekar är ofta vanligt.
Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de
under sin vandring genom samhället kan utstöta sig höga
parningsläten Ofta i form av svordomar så som t.ex Tönt, hora, o.s.v
Antalet av dessa djur har ökat markant på senare tid
vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt
att börja skjuta delar av populationen...



Jag bara skrattade när ja läste denna =D 

Av Elin - 6 november 2007 20:30

Ännu ett meningslöst inlägg. blää!


Ps. glo i min bilddagbok (hippiefjolla), lagt upp lite bilder på teckningar som ja gjort =) Ds. 


Ps.2 Sannorlikheten att du skulle gå vidare är lika stor som att en enbent anka inte simmar i en ring Ds.2

Av Elin - 6 november 2007 15:46

Jag blev mördad av en halduk massa gånger. Killarna som satt bakom vräkte den i nacken på mig, bröt av min pennspets, höll på att dra ner min mp3 i golvet och strypte mig. Blä. Dessutom är Volleyboll en väldigt fånig sport. Bara så ni vet

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards