The story about Elin

Alla inlägg den 10 november 2007

P.S

Av Elin - 10 november 2007 23:54

Skulle bara tilllägga att jag lyssnar på julmusik =D

D.S

Av Elin - 10 november 2007 23:47

 Snodde från syrran(se länkar) som snott den från någon annan....



Antingen eller:

Skinka eller sill? svårt men sill tror jag

Köttbullar eller prinskorv? Avskyr prinskorv!!

Gammal eller ny julmusik? Både och på olika sätt

Julknäcke eller Vörtbröd? Egentligen inget

Julmust eller Glögg? Glögg är vidrigt!!(även om jag inte dricker läsk)

Gles eller tät gran? Tät gran, så i år från inte Mattias jaga gran =)

Låg eller hög gran? Upp till taket

Pepparkakor eller Lussebullar? Åhhh, jag är kär i pepparkakor!!

Alladin eller Paradis? Alladin har godare choklad

Hemma eller borta? Hemma absolut. Men hos farmor kl.3 med släkten o dagen efter eller annandagen hos pappa

Traditionellt eller nyskapande? En lagom kombination av båda

Färdiginslagna paket eller paket att slå in hemma? Det är så roligt!!

23:e eller 24:e? Jag älskar  julafton åxå men 23 är nog liiiite bättre(men inte mkt!)

Teskedsgumman eller Trolltider? Har inte sett någon av dom

...Tecknat eller "verkligt"? Har faktiskt tröttnat lite på Kalle anka. Men den galna Hackspetten är ett måste!

Amerikansk jultomte eller svensk gårdstomte? Gårdstomten så klart

Av Elin - 10 november 2007 23:41

Nu har även min blogg smittats av vintern. Jag har haft julkänslor sen i början av november =)

Och nu när det har snöat så måste ju även bloggen stylas om, höstlöv kändes ju lite fel. Nu ser den lite tråkig och kall ut men så är vintern, Fast samtidigt varm =)


Godnatt!!´´

Av Elin - 10 november 2007 23:17

Dumma, stukade, irriterande fot!!

Av Elin - 10 november 2007 17:26

det var jättekul idag. Vi var romerska soldater som burade in slavar i fängelse. Så konfirmanderna var slavar =) Vi har sprungit/smugit/jagat/gått/skrikit över hela skänninge idag, askul! Det var lite kul att marchera ut ur en kyska när de spelade imperial march. Men usch vad ja har ont i foten, det är inte bra att springa omkring i två timmar med en stukad fot. Sen hade vi konfa-läsning i boxholm o vi käkade pizza =) Våra ``huvudledare´´ tyckte att vi fjolårs-konfirmander var jätteduktiga som ledare =) Sen ska vi åka på ledarutbildning en torsdag  i linköping o bli bjudna på kinamat=)


Och värst va mkt smileysar de blev =D 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards