The story about Elin

Alla inlägg den 20 november 2007

Av Elin - 20 november 2007 19:02

När vi åkte hem från teatern förra onsdagen satt Martin och jag och pratade och vi kom fram till en bra grej:

Ingen är normal, alla är onormala. Alla är unika, inga är likadana. Alltså finns det inga normala personer eftersom ingen är likadan som någon annan = alla är onormala!

Däremot finns det extremare varianter av onormala människor. Typ Mickis. Dock är jag bara udda. Enligt Martin iaf XD


Jag känner att ibland undrar jag vad jag sysslar med? 

=)

Av Elin - 20 november 2007 15:47

Kul dag. Inte så mkt mer att säga.


Svenska: Sjuk novell. Kan någon skriva en novell som INTE innehåller en död person? Inte jag iaf =) Antingen är de döda eller så dödar jag dem =)


Matte: Fy fan. Fast denna gången sommnade jag inte iaf. Stoffe och jag spelade bara ikapp på våra mobiler. 


No: Vg på kemiprovet! yay me!

Maddes kommentar om elektroner i atomerna: ``Men, om dom hela tiden rör sig så fort i skalorna måste ju dom bli utbrända nångång. Är det därför lampor slutar fungera? ´´Fy tusan vad vi skrattade!


Lunch: Idag ramlade Stoffe åtminstone inte ner från stolen.


EMS: Jag rår inte för att jag inte vet vad ett sånt där jäkla kors som man kan döda rådjur med är för något! Så de så! Typ vinkelkors eller nåt.


Gympa: Volleyboll är en konstig sport 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards