The story about Elin

Alla inlägg den 22 november 2007

Av Elin - 22 november 2007 19:51

 Borde göra:


Plugga!

Hmm...greja inför badet imorgon =)

Packa

Spela valthorn

Plugga ännu mer! 

 

Inte så viktigt:


Läsa Harry potter

Duscha


Saker jag gör när jag borde göra saker från lista 1:


Äter Kolor

Spelar Othello

Lyssnar på Depp-musik (Alltså INTE johhny-depp XD)

Skriver fåniga listor

Kollar i folks bilddagböcker 


Saker jag någongång ska göra:


Åka till Usa

Ge svar på tal


Saker jag aldrig kommer att våga men borde göra: 


Säga till * vad jag egentligen känner

Ha på mig min coola( läs fula) mössa till skolan 


Saker jag faktiskt ska göra närmsta veckan 


Åka på fest

Eh...ja de va la typ det =P



Av Elin - 22 november 2007 18:38

Jag fastnade i boken igår. tänkte läsa typ 30 sidor. Nu är jag på 120...

Av Elin - 22 november 2007 18:35

IDag har vi vart i linköping på konfirmandledar-träff. Jättekul, vi sjöng massa psalmer på ett seminarie och såg på teater ett annat. Vi var lediga från skolan =P =D


Jag träfafde massa människor jag inte sett på jättelänge och vi funderar på att åka till Taizé ( tror det stavas så, utalas tessee) . Det är ett kloster i frankrike som man får bo på under en vecka. Hoppas det blir av!


Nu ksa ja spela lite låtar vi sjöng idag =) 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards