The story about Elin

Alla inlägg den 15 november 2007

Av Elin - 15 november 2007 19:37

Nu har jag precis mailat till en kanske framtida mailvän på Sri Lanka =) Min kompis är därifrån och var där för inte så lång tid. Då var det en där som hon kände som ville ha en mailvän. Så varför inte? =)

Av Elin - 15 november 2007 15:53

Eftersom jag somnade vid 12 igårkväll var det segt att gå upp vid 6 imorse. Iaf, första lektionen var elevens val(bild). Efter att ha bråkat med radion så satte Bild-läraren på indianmusik. Mitt uttalande var äkta Elin-klass: Jag blir deprimerad av pan-flöjt. Fy vad vi skrattade.


Sedan hade vi No-prov. Med tanke på hur mycket pluggande det blev igårkväll( vi åkte samma buss som våran klass hem och den här gången flummade vi inte så mkt,jag bara halvsov i baksätet med Fellan, Madde o Martin) så gick inte provet spec bra- Självklart glömmde jag den där jäkla hydroxidjonen!!


Sedan hade vi Engelska. Då började man bli lite småtrött. Men vår vikarie glömde bort att vi hade glosförhör =)


Efter maten hade vi So med våran No-lärare(!). Då höll jag på att somna.


Efter so-n på 20-min rasten somnade jag nästan. Madde lutade sig på Martin o jag på Madde.


På mattelektionen däremot sov jag. Hela lektionen. Eller tja, Martin satt o pillade mig i håret och funderade på om han skulle måla med en överstryknings-penna i mitt ansikte. Jag låg däckad över alla böcker på bordet o vår lärare kom in(samma No-lärare igen!). Han konstaterade att vår insats under dagen var medioker(jag slog upp det, det betyder medelmåttig). Sedan satt jag och klinkade lite på mickis lagade gitarr.


Nu sitetr jag här och funderar på om jag borde plugga. Ska nog skriva lite engelska kanske. Mamma har käkat upp mina pepparkakor som var kvar. Alla 20!


För övrigt var teatern jättebra! =) 



Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards