The story about Elin

Alla inlägg den 26 november 2007

Av Elin - 26 november 2007 21:13

Dans och musik är bra för att man ska få något annat att tänka på. Dock trodde jag/tror jag att jag typ hade/har feber. men nejdå. Termometern ljuger säkert.


Dras förkylningar lättare till sådana som bara gnäller och är allmänt deprimerade?

Yippie, jag kommer se ut som Rudolf med röda mulen!

  

Av Elin - 26 november 2007 20:48

Wey. Förkylningen från helvetet har hittat mig. Som sur grädde på det överkokade moset.

Min sköld håller på att brista. Men jag reparerar den sakta.
med bortvänd blick mot det som sker.

Av Elin - 26 november 2007 17:10

Så oerhört nära det var nu. Tur att jag lyckades undanleda det. Det hade bara blivit värre. Så otroligt mycket värre

Av Elin - 26 november 2007 16:04

Detta var jag inte med på. Absolut inte. Men jag byggde upp min sköld så att den precis höll.

Minsta lilla stöt kunde rasera den. Och det har hänt idag. Faaan!!

Av Elin - 26 november 2007 15:43

Jag ska sluta deppa ihop över detta även om det är något av det svåraste jag har gjort. Jag ska iaf försöka.


So-provet gick faktiskt bra. Det var avgörande för mitt historie-betyg och får jag MVG får jag troligen det i jul åxå. så håll tummarna!


Jag har kommit på att muski får mig att glömma allt annat runt omkring. Jag är så koncentrerad på att pricka rätt noter att jag glömmer allt annat. 

Synd bara att jag har drabbats av förkylningen från helvetet. Allt på samma gång. Jag kan ju inte sjunga nu!

Av Elin - 26 november 2007 15:42

Ibland är det intressant att se hur människor kan förändras över i princip bara en natt.


Jag är inte sur, jag är bara jävligt avundsjuk! 

Presentation

The Story about Elin



En resa som startade den 10 april 2007 och har okänd destination och okänt slutdatum. Så lös biljett, hoppa på resan och följ med genom mitt liv. Genom kurvor och krokar, toppar och dalar, ibland bara platt och ibland genom hisnande äventyr.

Välkommen ombord!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards